Full width home advertisement

Travel the world

Climb the mountains

Post Page Advertisement [Top]

 
Στην αναγέννηση των καταναλωτικών δανείων, οδηγούν φόροι και αυτοκίνητο. Ως αποτέλεσμα των αυξημένων φορολογικών υποχρεώσεων, αλλά και της επανεκκίνησης της αγοράς αυτοκινήτου...
 

 με τραπεζική χρηματοδότηση, για πρώτη φορά στη διάρκεια των τελευταίων ετών της κρίσης, τα στοιχεία των τραπεζών για το δ΄ τρίμηνο 2017 αναμένεται να δείξουν αύξηση στη ζήτηση καταναλωτικών δανείων.


 της Νένας Μαλλιάρα

Όπως αναφέρουν τραπεζίτες στο Capital.gr, η αυξημένη φορολογική επιβάρυνση των πολιτών αποτελεί κινητήριο μοχλό όχι μόνο για τη χρήση καρτών, αλλά και για την αναβίωση των καταναλωτικών δανείων.

Ήδη, όπως αναφέρουν οι τραπεζίτες, ποσοστό 15% - 20% των φόρων πληρώνεται μέσω καρτών. Ωστόσο, πλέον παρατηρείται ότι στην προσπάθεια διεύρυνσης της προθεσμίας αποπληρωμής, πολλοί φορολογούμενοι παίρνουν και καταναλωτικό δάνειο, βάζοντας δόση ακόμη και στη δόση της εφορίας.

Η κατάσταση αυτή είναι ενδεικτική της φοροδοτικής εξάντλησης των πολιτών, κάτι που αποδεικνύεται και από τη συνεχή αύξηση των ληξιπρόθεσμων οφειλών των ιδιωτών προς το δημόσιο που πλέον ξεπερνούν το 1 δισ. ευρώ μηνιαίως.

Η φορολογική επιβάρυνση αναμένεται να διογκωθεί το τρέχον έτος, δεδομένου ότι επισήμως το Υπουργείο Οικονομικών έθεσε ως στόχο στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, την είσπραξη φέτος συνολικών φόρων 48,156 δισ. ευρώ. Το ποσό είναι το υψηλότερο της τελευταίας διετίας και συγκεκριμένα, τα φορολογικά έσοδα που καλείται να εισπράξει η ΑΑΔΕ είναι αυξημένα κατά 951 εκατ. ευρώ σε σχέση με το 2017.

Από την άλλη πλευρά, η αναβίωση των καταναλωτικών δανείων κινείται παράλληλα με την αναβίωση της αγοράς αυτοκινήτου. Για πρώτη φορά το τελευταίο διάστημα, ύστερα από πολλά χρόνια, οι τράπεζες άνοιξαν γραμμές χρηματοδότησης προς εμπόρους αυτοκινήτων, χορηγώντας καταναλωτικά δάνεια για την αγορά Ι.Χ.

Ο ιδιώτης που θέλει να αγοράσει αυτοκίνητο απευθύνεται στον έμπορο και αυτός υποβάλει αίτηση χορήγησης καταναλωτικού δανείου στη συνεργαζόμενη τράπεζα. Έτσι, ο έμπορος αυτοκινήτων αυξάνει τον τζίρο του και ο ιδιώτης δεν χρειάζεται να περάσει από την τράπεζα για να πάρει έγκριση εκταμίευσης του δανείου.

Η χρηματοδότηση γίνεται αυτόματα, ακόμα και για το σύνολο του ποσού της αγοράς και χωρίς ο δανειοδοτούμενος να προσκρούει στα αυστηρά πιστοδοτικά κριτήρια των τραπεζών. 

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, τα επιτόκια των προγραμμάτων (καταναλωτικών δανείων) αγοράς αυτοκινήτου είναι σταθερά γύρω στο 9% με διάρκεια αποπληρωμής από 12 μέχρι 84 μήνες. Επιτρέπουν μερική ή ολική εξόφληση του δανείου και δεν απαιτούν προκαταβολή ή συμμετοχή για την αγορά του αυτοκινήτου.






πηγή:   http://www.capital.gr/oikonomia/ -  Posted by Anexartitos.Ta.Neα


Αν θέλετε να μαθαίνετε παράλληλα όσα σημαντικά διαδραματίζονται στα ελληνικά και ξένα media κάντε like στην σελίδα στο Facebook πατώντας εδώ.click here  

 
 Δημοσίευση σχολίου  
  Τα σχόλια υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. 
. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
. Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές. 
. Συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και greeklish αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές και μόνον αυτούς.
. Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
. Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
. Περισσότερα στους όρους χρήσης.

. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Bottom Ad [Post Page]