Σύμφωνα με καταγγελία αναγνώστη, χθες το πρωί αντί να εξυπηρετηθεί έχασε τον χρόνο του προσπαθώντας να βρει μια λύση για αρκετή ώρα στο γραφείο εξυπηρέτησης πολιτών.
Κι όπως θα δείτε και παρακάτω ο ίδιος λέει οτί το Κ.Ε.Π Χαλκίδος θα έπρεπε να λέγεται κέντρο μη εξυπηρέτησης του πολίτη...
Ας δούμε όμως τι του συνέβη χθες, όπως τα περιέγραψε ο ίδιος:
« "Χθες το πρωί 20.09.2018 ενώ βρίσκομαι στα Δωδεκάνησα χρειάστηκε να στείλω στην Χαλκίδα μέσω της υπηρεσίας του Κ.Ε.Π μια εξουσιοδότηση, σε συγγενικό μου πρόσωπο 1ου βαθμού, για να μπορέσει εντός προθεσμίας να διεκπεραιώσει μια υπόθεση στην εφορία...
Υπέθεσα ότι εφόσον είμαι αυτοπρόσωπος με την αστυνομική μου ταυτότητα σε κατάστημα της συγκεκριμένης Υπηρεσίας στο νησί και ο παραλήπτης της εξουσιοδότησης επίσης με την ταυτότητα του στο αντίστοιχο γραφείο της υπηρεσίας του Κ.Ε.Π στη Χαλκίδα, ότι θα την παραλάμβανε.
Δυστυχώς ο υπάλληλος του ΚΕΠ Χαλκίδας είχε αντίθετη γνώμη βάση διαδικασίας του ΚΕΠ. Και δεν δεχόταν να παραλάβει την εξουσιοδότηση και να την παραδώσει στον παραλήπτη της εφόσον φυσικά του προσκόμιζε την ταυτότητά του, έτσι ώστε να επιβεβαιωνόταν ότι ήταν ο δικαιούχος της.
Αναφέρθηκε επίσης ότι τα έγραφα που αποστέλλονται μέσω Fax ή E-mail δε έχουν καμία ισχύει , πράγμα που μου έκανε αφάνταστα εντύπωση. Γιατί η αποστολή δε προέρχεται από τρίτους αλλά από την ίδια υπηρεσία!
Να αναφέρω ότι στο παρελθόν έχω πάρει από Κ.Ε.Π μετά από αίτηση μου, Ποινικό Μητρώο , το οποίο είχε αποσταλεί από την αρμοδία εισαγγελία με e-mail, και άλλες επίσης φορές που χρειάστηκα έγγραφα από διάφορες υπηρεσίες ίσχυε το ίδιο. Δηλαδή δε πήγαινα στη Δ.Ο.Υ Χαλκίδας, εάν βρισκόμουν στη Θεσσαλονίκη για να πάρω κάποιο έγγραφο από την εφορία. Αλλά πήγαινα στο κοντινότερο κατάστημα της εφορίας και με το Α.Φ.Μ & την ταυτότητα ολοκλήρωνα τις δουλειές μου!
Τι άλλαξε ?
Στη εποχή που οι Υπηρεσίες έχουν γίνει (υποτίθεται) online, να σου λένε ότι η ηλεκτρονική αλληλογραφία & το fax δεν ισχύει.
Πόσο μάλλον όταν προέρχεται από τις ίδιες υπηρεσίες ?!
Να υποθέσω ότι ο υπεύθυνος του Κ.Ε.Π Χαλκίδος ήξερε την δουλειά του και έπραξε βάση διαδικασίας , αλλά να αναφέρω ότι αυτό δε είναι εξυπηρέτηση του Πολίτη αλλά Κέντρο."παρε"Εμπόδισης του .Πολίτη !!
Ειδικά τώρα που ζούμε υποτίθεται στην εποχή της επικοινωνίας...
Τότε τι τις θέλουμε τις online υπηρεσίες το 2018 όταν χάνουμε το νόημα της επικοινωνίας !!!
Τέλος να πω ότι αυτό που με ενόχλησε περισσότερο, πέρα του ότι δε θα μπορέσω να κάνω έγκαιρα την δουλειά μου, είναι το γεγονός ότι στο παρελθόν έχω πραγματοποιήσει παρόμοιες καταστάσεις από άλλα γραφεία των ΚΕΠ στην Ελλάδα και ποτέ μου δε αντιμετώπισα κάποιο πρόβλημα σαν το σημερινό...!!" »
Ανεξάρτητος Τα Νέα: Την φωτογραφία την επισύναψε ο αναγνώστης και μεις με την σειρά μας την προσθέσαμε χωρίς να υιοθετούμε ότι αναγράφεται σ΄αυτή...
✉️ Κάνε εγγραφή για να λαμβάνεις περισσότερα άρθρα σαν αυτό στο email σου!
Κάντε μας like στο facebook
Πηγή: - Posted by Anexartitos.Ta.Neα
Αν θέλετε να μαθαίνετε παράλληλα όσα σημαντικά διαδραματίζονται στα ελληνικά και ξένα media κάντε like στην σελίδα στο Facebook πατώντας εδώ.click here
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου