Full width home advertisement

Travel the world

Climb the mountains

Post Page Advertisement [Top]

 
Ο Αλέξης Τσίπρας έδειξε έμπρακτα την στήριξη του στον Θανάση Αντετοκούνμπο, μετά τα ρατσιστικά σχόλια που δέχθηκε στην τηλεοπτική εκπομπή του Τάκη Τσουκαλά ... 




Ο πρωθυπουργός ανέβασε φωτογραφία στο Instagram στην οποία φοράει την φανέλα με την οποία αγωνίζεται ο άσος του Παναθηναικού, στην Εθνική Ελλάδας.«Σεβασμός και περηφάνια για τους ανθρώπους που γεννήθηκαν, μεγάλωσαν εδώ και έκαναν την Ελλάδα, δική τους πατρίδα. Καμία ανοχή στο ρατσισμό και το μίσος», έγραψε στη λεζάντα.






Να σημειωθεί ότι νωρίτερα σχετική ανάρτηση είχε κάνει και ο Γιάννης Αντετοκούνμπο, στην οποία ξεκαθάρισε: «Εγώ και τα αδέρφια μου είμαστε Έλληνονιγηριανοι και σε όποιον αρέσει και θα συνεχίσουμε να εκπροσωπούμε και να μιλάμε με τα καλύτερα λόγια για την Πατρίδα μας».





Καταρχάς Θανάση θέλω να σου ζητήσω συγνώμη γιατί ξέρω αυτό που θα πω θα τραβήξουν πολλά βλέμματα πάνω σου και πάνω μου και ξέρω είναι κάτι που δεν θες.. Αλλά είμαι σίγουρος αμα ήταν ο μπαμπάς εδώ θα ήταν πολύ απογοητευμένος αν κρατήσω την σιωπή μου. Έχω χάσει τον ύπνο μου τις τελευταίες μέρες για το αρνητικό-ρατσιστικό περιστατικό που έγινε πρόσφατα. Αν αυτό μπορεί να συμβεί στον Θανάση ο οποίος εκπροσωπεί με περηφάνεια και με ένα συνεχές χαμόγελο την Εθνική Ελλάδας και τον Παναθηναϊκό, δεν μπορώ να φανταστώ την περνάνε άλλοι έγχρωμοι στην Ελλάδα. Είμαι παρά πολύ λυπημένος και απογοητευμένος.. Αλλά δεν θα αφήσουμε τα αρνητικά σχόλια να αλλάξουν αυτη την οικογένεια και την αγάπη μας για την χώρα στην οποία μεγαλώσαμε. Εγώ και τα αδέρφια μου είμαστε Έλληνονιγηριανοι και σε όποιον αρέσει και θα συνεχίσουμε να εκπροσωπούμε και να μιλάμε με τα καλύτερα λόγια για την Πατρίδα μας. 🇬🇷🇳🇬 @thanasis_ante43 #MoreThanAnAthlete
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Giannis Antetokounmpo (@giannis_an34) στις












https://www.facebook.com/Anexsartitos/
✉️ Κάνε εγγραφή για να λαμβάνεις περισσότερα άρθρα σαν αυτό στο email σου!


Κάντε μας like στο facebook  




 Πηγή:
    https://www.thepressroom.gr/politike   Posted by Anexartitos.Ta.Neα



Αν θέλετε να μαθαίνετε παράλληλα όσα σημαντικά διαδραματίζονται στα ελληνικά και ξένα media κάντε like στην σελίδα στο Facebook πατώντας εδώ.click here  

 
 Δημοσίευση σχολίου  
  Τα σχόλια υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. 
. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
. Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές. 
. Συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και greeklish αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές και μόνον αυτούς.
. Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
. Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
. Περισσότερα στους όρους χρήσης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Bottom Ad [Post Page]