Νέα μεγάλα ερωτήματα δημιουργούνται από τη μεταφορά τους τελευταίους μήνες κεφαλαίων της τάξης των τεσσάρων εκατομμυρίων ευρώ από τη Βενεζουέλα στην Ελλάδα με επίκληση την κατασκευή γηπέδου μπέιζμπολ στα περίχωρα του Καράκας!...
Ως
κατασκευάστρια του φιλόδοξου έργου εμφανίζεται μικρή εταιρεία
σιδηροκατασκευών στο Κερατσίνι που δημιουργήθηκε το 2018 με κεφάλαιο
3.000 ευρώ, με έδρα ένα γραφείο 3-4 τετραγωνικών μέτρων στην οδό
Φιλελλήνων (στη συγκεκριμένη περιοχή του Πειραιά), το οποίο όμως
παραμένει κλειστό κι εγκαταλελειμμένο από το 2011, όταν και
εγκαταλείφθηκε από έναν άλλο ιδιώτη.
Επιπλέον, οι υπόνοιες πολλαπλασιάζονται ύστερα από αναφορές πρώην δικαστικών λειτουργών της Βενεζουέλας που συνεργάζονται με ευρωπαϊκές Αρχές ότι υπάρχουν ροές εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ που «ξεπλένει» το καθεστώς της Βενεζουέλας στην Ευρώπη μέσω μεταφοράς κεφαλαίων σε ευρωπαϊκές τράπεζες ή διαφόρων αμφιλεγόμενων επενδύσεων.
Υποπτες μεταβιβάσεις
Ήδη τους τελευταίους μήνες έχουν εντοπιστεί ύποπτες μεταβιβάσεις «εκατομμυρίων ευρώ» από την κρατική πετρελαϊκή εταιρεία της Βενεζουέλας PDVSA σε λογαριασμούς βουλγαρικής τράπεζας. Επιπλέον, με την υπόθεση ύποπτων αγορών περίπου 100 ακινήτων στην παραθαλάσσια περιοχή της Μπαρμπέγια στην Ισπανία και για τις οποίες υπάρχουν ήδη συλλήψεις συνεργατών της κυβέρνησης Τσάβες. Η εδημερίδα «Τα Νέα» επικοινώνησε τις τελευταίες ημέρες με τους παραλήπτες των κεφαλαίων από τη Βενεζουέλα, οι οποίοι μίλησαν για «μια πραγματική, ευκρινή επένδυση και κατασκευή έργου στο Καράκας». Ομως αρνήθηκαν να δώσουν περαιτέρω διευκρινίσεις…Η ύποπτη εισαγωγή κεφαλαίων από τη Βενεζουέλα στην Ελλάδα μέσω Παναμά πραγματοποιήθηκε την περίοδο Ιουνίου – Δεκεμβρίου 2018. Εντοπίσθηκε ύστερα από καταγγελία – αναφορά μεγάλης τράπεζας στην Αρχή για το ξέπλυμα χρήματος προ μερικών μηνών.
Ως δικαιούχος εμφανιζόταν μία μονοπρόσωπη ιδιωτική κεφαλαιουχική εταιρεία που δημιουργήθηκε στις 30 Μαρτίου 2018 και με υπεύθυνο έναν 26χρονο που φέρεται ως ο κεντρικός οργανωτής της «επένδυσης».
Μέχρι προ μερικών εβδομάδων η εταιρεία φαινόταν να δηλώνει ότι εξειδικεύεται μόνο στην κατασκευή και συντήρηση ανελκυστήρων. Υστερα από μια αρχική έρευνα από την Αρχή υπήρξε εισήγηση από τους υπευθύνους της Αρχής (η έρευνα δεν πραγματοποιήθηκε από τον ελεγκτή που απομακρύνθηκε λόγω της υπόθεσης ELFE – Πετσίτη, αλλά από δύο άλλους υπαλλήλους) ο σχετικός φάκελος να αρχειοθετηθεί.
Ωστόσο αποφασίστηκε από την Ολομέλεια να υπάρχει περαιτέρω ενδελεχής εξέτασή της με υποβολή ερωτημάτων στην πρεσβεία της Βενεζουέλας στην Αθήνα και ακολούθως στην ελληνική πρεσβεία στο Καράκας. Σύμφωνα με πληροφορίες, δόθηκαν μόνο γενικόλογες πληροφορίες για την κατασκευή γηπέδων στη Βενεζουέλα, χωρίς αποσαφηνίσεις για την εν λόγω επένδυση.
Το μόνο που προέκυψε από την περαιτέρω έρευνα είναι ότι από τα 4 εκατ. ευρώ που μεταφέρθηκαν από τη Βενεζουέλα στην Ελλάδα μέσω Παναμά, ποσό της τάξης των 50.000 ευρώ μεταφέρθηκε σε ξένη τράπεζα στη Γλυφάδα κι ένα ακόμη ποσό της τάξης των 30.000 ευρώ στάλθηκε στην Κόστα Ρίκα για μη διευκρινισμένο λόγο.
Αρχικά ερευνήθηκε αν πρόκειται για την πολυσυζητημένη στη Βενεζουέλα κατασκευή ενός αθλητικού κέντρου – πάρκου στο Καράκας (σ.σ.: όπου υπάρχει και το γήπεδο μπέιζμπολ χωρητικότητας 36.500 ατόμων με το όνομα «La Rinconada») προς τιμήν του Ούγκο Τσάβες όπου συμμετέχουν και οι εταιρείες Landscape Vision Corporation SA (Lanvicorp) με έδρα τον Παναμά και η Zheijiang Southeast Space Frame Corporation από την Κίνα.
Ακόμη εκφράσθηκαν ερωτήματα για τον τρόπο που μεταφέρθηκαν από Πειραιά προς Καράκας οι μεταλλικές κατασκευές, κι αν χρησιμοποιήθηκε πλοίο που χρησιμοποιεί η – υπό διεθνή έλεγχο – εταιρεία πετρελαίου της Βενεζουέλας PDVSA.
Εκπρόσωπος της ελληνικής εταιρείας που αποδέχεται τα ερευνώμενα κεφάλαια από τη Βενεζουέλα ανέφερε μιλώντας στα Νέα ότι «υπάρχουν συγγενείς των ελλήνων επενδυτών που ζουν στη Βενεζουέλα κι οι οποίοι φρόντισαν να αναλάβουν το σχετικό έργο κατασκευής μεταλλικών στεγάστρων σε γήπεδο μπέιζμπολ που δεν αφορά ωστόσο εκείνο που δημιουργείται στο πάρκο Τσάβες.
Ακόμη, για τη μεταφορά των μεταλλικών πλεγμάτων δεν χρησιμοποίησαν το μνημονευόμενο πλοίο της PDVSA, αλλά διεθνή μεταφορική εταιρεία». Ωστόσο παρότι υπήρχαν διαβεβαιώσεις ότι θα υπάρξει αναλυτική ενημέρωση για το εν λόγω έμβασμα, για τα τεχνικά έργα σε απόσταση περίπου 10.000 χιλιομέτρων κ.λπ. δεν αναφέρθηκε τίποτε σχετικό.
✉️ Κάνε εγγραφή για να λαμβάνεις περισσότερα άρθρα σαν αυτό στο email σου!✉️
Πηγή: www.in.gr Posted by Anexartitos.Ta.Neα
Αν θέλετε να μαθαίνετε παράλληλα όσα σημαντικά διαδραματίζονται στα ελληνικά και ξένα media κάντε like στην σελίδα στο Facebook πατώντας εδώ.click here
Δημοσίευση σχολίου .
- Τα σχόλια υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο.
- . Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
- . Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
- . Συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και greeklish αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
- . Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές και μόνον αυτούς.
- . Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
- . Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
- . Περισσότερα στους όρους χρήσης.
. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου