Full width home advertisement

Travel the world

Climb the mountains

Post Page Advertisement [Top]

 
Η μόλις 22 ετών αθλήτρια Δώρα Γκουντουρά είναι η καλύτερη Ελληνίδα ξιφομάχος! Το απέδειξε το περασμένο καλοκαίρι, κατακτώντας το χάλκινο μετάλλιο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα, μια επιτυχία που δεν έχει ξαναγνωρίσει το άθλημα στη χώρα μας!...


Η αθλήτρια της ΑΕΚ, που συνδυάζει την ξιφομαχία με τις σπουδές Κοινωνιολογίας, βρίσκεται στην 11η θέση της παγκόσμιας κατάταξης, μια θέση μοναδική για τα ελληνικά χρώματα και πλέον οραματίζεται το μέλλον, που είναι όλο μπροστά της, με μια συμμετοχή στους επόμενους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο!

Η Δώρα άνοιξε τα χαρτιά της στο Hellenic Daily News παραχωρώντας μα συνέντευξη, για το μυστικό της επιτυχία της αλλά και τα όνειρά της!
HDN:Η ξιφασκία, συνήθως δεν είναι μια από τις πρώτες επιλογές ενός νέου κοριτσιού που θέλει να ασχοληθεί με τον αθλητισμό. Πώς αποφάσισες, από τα παιδικά σου χρόνια, να εντρυφήσεις σε αυτό το σπορ;



Δώρα Γκουντούρα: Η ξιφασκία θα τολμούσα να πω ότι δεν είναι η πρώτη επιλογή κανενός παιδιού στην Ελλάδα και σχετικά με αυτό πιστεύω ότι θα έπρεπε να υπάρχει περισσότερη προώθηση του αθλήματος για να δίνει την ευκαιρία στα παιδιά να γνωρίζουν και νέα αθλήματα πέρα από τα συνηθισμένα. Η πρώτη μου επαφή με το άθλημα ήταν σε ηλικία 12 ετών όταν πήγα μια σχολική εκδρομή στο άλσος της περιοχής μου, εκείνη την μέρα έτυχε να είχε παρουσίαση μη διαδεδομένων αθλημάτων ανάμεσα σε αυτά ήταν και η ξιφασκία ο έφορος της ομάδας με είδε και μου πρότεινε από την νέα σεζόν να πάω στον σύλλογο της ΑΕΚ να γνωρίσω το άθλημα… Όπως και έκανα.




Και τελικά τι είναι αυτό που χρειάζεται ώστε από αθλήτρια, να γίνεις πρωταθλήτρια;
Μετά από τόσο χρόνια στον χώρο του αθλητισμού αυτό που μπορώ να πω με σιγουριά είναι ότι εκτός από σκληρή δουλειά και επιμονή – υπομονή να πετύχεις τους στόχους σου αυτό που χρειάζεται πραγματικά ένας αθλητής για να κάνει πρωταθλητισμό είναι γερό στομάχι…



Είχες κάποια πρότυπα που σε βοήθησαν να φτάσεις στο επίπεδο που είσαι; Θα ήθελες να ευχαριστήσεις κάποιον;
Από νεαρή ηλικία κάνοντας προπόνηση στον ίδιο χώρο με την Βάσω Βουγιούκα ήταν αναπόφευκτο εγώ όπως και όλα τα υπόλοιπα παιδιά να μην την έχουμε σαν πρότυπο όχι μόνο για την καταπληκτική ξιφασκία που έπαιζε αλλά και γενικά για την προσωπικότητα της. Πέρα από αυτό όμως όλες τις διακρίσεις που έχω πετύχει ως σήμερα τις χρωστάω στον προπόνηση μου Θανάση Δελενίκα και στην οικογένεια μου που ήταν πάντα εκεί να με στηρίζουν στις δυσκολες στιγμές και να πιστεύουν σε εμένα όταν εγώ δεν το έκανα.




Ποιο στοιχείο της ξιφασκίας σου αρέσει περισσότερο; Θεωρείς πως αυτό το σπορ σε έχει βοηθήσει να διαμορφώσεις κάποια στοιχεία του χαρακτήρα σου;
Πιστεύω ότι η ξιφασκία είναι ένα μέσω να εκφράζεις την προσωπικότητα σου ότι είσαι σαν άνθρωπος βγαίνει την ώρα που παίζεις. Δεν εννοώ μόνο τον στυλ παιχνιδιού και την τακτική αλλά ακόμα και τον τρόπο που αντιμετωπίζεις τον αντίπαλο, τον διαιτητή ακόμα και τον προπονητή που έχεις πίσω σου. Πιστεύω ότι σαν άθλημα όπως και όλα τα αθλήματα άλλωστε προσφέρει πειθαρχία, υπευθυνότητα και μαθαίνει στα παιδιά να δουλεύουν ομαδικά για έναν κοινό σκοπό να εξελιχθούμε όλοι μέσα από αυτό (αν και το άθλημα είναι ατομικό).
Ένα στοιχείο της ξιφασκίας που λατρεύω και νομίζω είναι αυτό που με ιντριγκάρει περισσότερο είναι η τακτική που ακολουθείς στο παιχνίδι, ένας μόνιμος αγώνας να καταλάβεις τι επιλογή θα κάνει ο αντίπαλος σου. Είναι όπως χαριτολογώντας ονομάζω σκάκι με πόδια.




Όταν δεν ξιφασκείς, με τι άλλο ασχολείσαι;
Εκτός από την ξιφασκία που καταλαμβάνει μεγάλο κομμάτι της ζωής μου και της καθημερινότητας μου είμαι φοιτήτρια Κοινωνιολογίας στο Πάντειο Πανεπιστήμιο
Ποια θα έλεγες ότι είναι μέχρι σήμερα η πιο «δυνατή» – μέχρι την επόμενη – στιγμή της καριέρας σου; Και ποιος ο επόμενος στόχος σου; 
Το χάλκινο μετάλλιο στο παγκόσμιο πρωτάθλημα γυναικών στην Βουδαπέστη όπου με έφερε ένα βήμα πιο κοντά στην πρόκριση για τους ολυμπιακούς αγώνες του 2020.
Πρώτος μου στόχος είναι να πάρω το εισιτήριο για τους ολυμπιακούς αγώνες του 2020 στο Τόκυο.. Να παρεβρεθώ σε ένα τόσο μεγάλο αθλητικό γεγονός και να εκπληρώσω αυτό το όνειρο που έχω από παιδάκι.. Και ως δεύτερο στόχο έχω αν καταφέρω να πάω να διεκδικήσω ένα μετάλλιο για την χώρα μας
Ποιο μήνυμα θα ήθελες να περάσεις στους νέους και στις νέες της χώρας μας που αγωνίζονται, όπως εσύ, για το καλύτερο;

Θα ήθελα να τους πω την αγαπημένη μου πρόταση αυτή που έχω στο μυαλό μου κάθε φορά που να πράγματα ζορίζουν

«Αν τα παρατήσεις σήμερα, ποτέ δεν θα μάθεις άμα θα τα είχες καταφέρει αύριο».



https://anexsartitos.blogspot.com/
https://www.facebook.com/Anexsartitos/
✉️ Κάνε εγγραφή για να λαμβάνεις περισσότερα άρθρα σαν αυτό στο email σου!


Κάντε μας like στο facebook  




 Πηγή: 
  hellenicdailynews.com          Posted by Anexartitos.Ta.Neα



Αν θέλετε να μαθαίνετε παράλληλα όσα σημαντικά διαδραματίζονται στα ελληνικά και ξένα media κάντε like στην σελίδα στο Facebook πατώντας εδώ.click here  

 
 Δημοσίευση σχολίου  
  Τα σχόλια υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. 
. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
. Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές. 
. Συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και greeklish αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές και μόνον αυτούς.
. Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
. Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
. Περισσότερα στους όρους χρήσης.


. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Bottom Ad [Post Page]