Στις τρεις ημέρες λειτουργίας της τηλεφωνικής γραμμής 1142 για τον αντικαπνιστικό νόμο, οι κλήσεις ξεπέρασαν τις 1.000, σύμφωνα με το υπουργείο Υγείας...
Πάνω από 1.000 είναι οι κλήσεις τις τελευταίες τρεις ημέρες στον τετραψήφιο αριθμό 1142.
Η γραμμή λειτουργεί σε εφαρμογή του αντικαπνιστικού νόμου.
Σύμφωνα με στοιχεία του υπουργείο Υγείας και όπως αναφέρει το parapolitikagr, τις πρώτες τρεις ημέρες λειτουργίας της γραμμής έγιναν 1.045 κλήσεις.
Εξ αυτών, οι 463 κλήσεις έγιναν την Πέμπτη, με την πλειονότητα (148 κλήσεις) να αφορούν γενικές πληροφορίες για τον νόμο και 129 κλήσεις να έχουν να κάνουν με καταγγελίες.
Υπενθυμίζεται ότι στο πλαίσιο του νέου αντικαπνιστικού νόμου, το υπουργείο Υγείας έχει θέσει σε λειτουργία την τηλεφωνική γραμμή 1142, στην οποία οι πολίτες μπορούν να καλούν για ενημέρωση, αλλά και για καταγγελίες παραβίασης της νομοθεσίας.
Σύμφωνα με τη σχετική ενημέρωση:
- Όσοι ζητούν βοήθεια για να κόψουν το τσιγάρο, τα στοιχεία τους θα καταγράφονται και μέσα σε 48 ώρες θα επικοινωνεί μαζί τους ένας επαγγελματίας Υγείας προκειμένου να ενημερώσει και να καθοδηγήσει σε κάποια ιατρείο διακοπής καπνίσματος όπου ειδικοί θα συνδράμουν στην υποστήριξη της προσπάθειας.
- Όσοι θέλουν να καταγγείλουν παραβάσεις του αντικαπνιστικού νόμου, θα πρέπει να δώσουν το ονοματεπώνυμό τους, το τηλέφωνό τους, καθώς και το e-mail τους (εφόσον έχουν).
Σημειώνεται ότι ο νέος αντικαπνιστικός νόμος προβλέπει απαγόρευση του τσιγάρου σε όλους τους κλειστούς χώρους, αλλά και σε ανοιχτούς που συγκεντρώνονται παιδιά, όπως γήπεδα και παιδικές χαρές. Το κάπνισμα απαγορεύεται, επίσης, σε Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και κλειστούς σταθμούς.
✉️ Κάνε εγγραφή για να λαμβάνεις περισσότερα άρθρα σαν αυτό στο email σου!
Κάντε μας like στο facebook
Πηγή: sputniknews.gr Posted by Anexartitos.Ta.Neα
Αν θέλετε να μαθαίνετε παράλληλα όσα σημαντικά διαδραματίζονται στα ελληνικά και ξένα media κάντε like στην σελίδα στο Facebook πατώντας εδώ.click here
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου