Full width home advertisement

Travel the world

Climb the mountains

Post Page Advertisement [Top]


Η παγκόσμια εναέρια κυκλοφορία δεν θα επιστρέψει στα επίπεδα προ-κορανοϊού έως τουλάχιστον το 2024, ένα χρόνο αργότερα από ό, τι αναμενόταν... 

προηγουμένως, δήλωσε η Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών (IATA) την Τρίτη.
Ένας από τους λόγους που ανέφερε η IATA για την «πιο απαισιόδοξη» προοπτική είναι ο αργός περιορισμός των ιών στις ΗΠΑ και στις αναπτυσσόμενες οικονομίες.
"Παρόλο που οι ανεπτυγμένες οικονομίες εκτός των ΗΠΑ έχουν επιτύχει σε μεγάλο βαθμό τον περιορισμό της εξάπλωσης του ιού, έχουν εμφανιστεί νέα κρούσματα σε αυτές τις οικονομίες και στην Κίνα", σημείωσε η IATA. 


"Επιπλέον, υπάρχει μικρή ένδειξη περιορισμού του ιού σε πολλές σημαντικές αναδυόμενες οικονομίες, οι οποίες σε συνδυασμό με τις ΗΠΑ, αντιπροσωπεύουν το 40% των παγκόσμιων αγορών αεροπορικών ταξιδιών", πρόσθεσε.
Άλλοι παράγοντες για την καθυστέρηση περιλαμβάνουν τη μείωση των εταιρικών ταξιδιών και την αδύναμη εμπιστοσύνη των καταναλωτών με άτομα που προτιμούν να αναβάλουν τα ταξίδια λόγω ανησυχιών σχετικά με την ασφάλεια της εργασίας και την αυξανόμενη ανεργία και τους φόβους να πιάσουν το COVID-19.
Ο οργανισμός αναμένει ότι τα αεροσκάφη θα μειωθούν κατά 55% το 2020 σε σύγκριση με το 2019 και τόνισε ότι παρόλο που ο αριθμός των επιβατών αναμένεται να ανακάμψει κατά 62% το 2021, θα εξακολουθεί να μειώνεται σχεδόν κατά το ένα τρίτο σε σύγκριση με το 2019.
Ως εκ τούτου, δεν αναμένεται πλήρης ανάκαμψη στα επίπεδα του 2019 στους επιβάτες έως το 2023.
Επιπλέον, καθώς οι εγχώριες αγορές ανοίγουν ξανά γρηγορότερα από τις διεθνείς αγορές, τα RPK (Χιλιόμετρα επιβατών εισοδήματος) θα ανακάμψουν ακόμη πιο αργά, με την κίνηση των επιβατών να αναμένεται να επιστρέψει στα επίπεδα πριν από την κρίση το 2024, επίσης ένα χρόνο αργότερα από ό, τι είχε προβλεφθεί προηγουμένως.

Η διεθνής κίνηση μειώθηκε κατά 96,8% τον Ιούνιο σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα πέρυσι. Οι ευρωπαίοι αερομεταφορείς, εν τω μεταξύ, είδαν τη ζήτηση να καταρρεύσει 96,7 τοις εκατό τον Ιούνιο σε σχέση με πριν από ένα χρόνο μετά από πτώση 98,7 τοις εκατό τον Μάιο.
"Οι επιστημονικές εξελίξεις στην καταπολέμηση του COVID-19, συμπεριλαμβανομένης της ανάπτυξης ενός επιτυχημένου εμβολίου, θα μπορούσαν να επιτρέψουν μια ταχύτερη ανάκαμψη. Ωστόσο, προς το παρόν φαίνεται να υπάρχει περισσότερο μειονεκτικός κίνδυνος από το ανάποδο της αρχικής πρόβλεψης", τόνισε η IATA.
Σύμφωνα με τον Alexandre de Juniac, Γενικό Διευθυντή και Διευθύνοντα Σύμβουλο της IATA, η διεθνής κίνηση αντιπροσωπεύει τα δύο τρίτα των παγκόσμιων αεροπορικών ταξιδιών σε κανονικές ώρες.
Το καλοκαίρι, που είναι συνήθως η επιχειρηματική σεζόν, πρόσθεσε, παρέχει μικρή ανοδική πορεία, διότι πολλές χώρες παραμένουν κλειστές ή έχουν επιβάλει «καραντίνες που σκοτώνουν τη ζήτηση».
"Για τις αεροπορικές εταιρείες, αυτό είναι άσχημα νέα που επισημαίνουν την ανάγκη να συνεχίσουν οι κυβερνήσεις τα μέτρα ανακούφισης - οικονομικά και διαφορετικά", συνέχισε.
Κάλεσε επίσης τις κυβερνήσεις να εφαρμόσουν μέτρα για την ενίσχυση της εμπιστοσύνης στα αεροπορικά ταξίδια, συμπεριλαμβανομένων μέτρων ακριβείας, γρήγορης, κλιμακούμενης και προσιτής τιμής, καθώς και μέτρων ανίχνευσης επαφών.
Αρκετές χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης έχουν ήδη παράσχει βοήθεια στους εθνικούς αερομεταφορείς τους.
Η Air France έλαβε κρατική διάσωση ύψους 7 δισεκατομμυρίων ευρώ, αλλά ανακοίνωσε ακόμη νωρίτερα αυτό το μήνα ότι θα έπρεπε να μειώσει 7.500 θέσεις εργασίας για να ξεπεράσει τον οικονομικό αντίκτυπο της κρίσης.
Η KLM, ο αερομεταφορέας της Ολλανδίας, θα λάβει χρηματοδότηση 3,4 δισεκατομμυρίων ευρώ από τα κρατικά ταμεία, ενώ η Γερμανία ενέκρινε σχέδιο διάσωσης 9 δισεκατομμυρίων ευρώ για τη Lufthansa.



click-go-back-button



pixiz-19-09-2018-03-25-22
✉️ Κάνε εγγραφή για να λαμβάνεις περισσότερα άρθρα σαν αυτό στο email σου!


Κάντε μας like στο facebook   


 Πηγή:    www.euronews.com   
    Posted by Anexartitos.Ta.Neα



road%2Bnews

Αν θέλετε να μαθαίνετε παράλληλα όσα σημαντικά διαδραματίζονται στα ελληνικά και ξένα media κάντε like στην σελίδα στο Facebook πατώντας εδώ.click here  


 
 Δημοσίευση σχολίου  
  Τα σχόλια υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. 
. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
. Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές. 
. Συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και greeklish αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές και μόνον αυτούς.
. Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
. Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
. Περισσότερα στους όρους χρήσης.


. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Bottom Ad [Post Page]