Full width home advertisement

Travel the world

Climb the mountains

Post Page Advertisement [Top]


 

 Αμέτρητα είναι τα ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν σχετικά με το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη, που μέχρι στιγμής έχει στοιχήσει τη ζωή σε 57 ανθρώπους, και ο πρόεδρος των μηχανοδηγών του ΟΣΕ, καταγγέλλει πως όλα γίνονται χειροκίνητα και εμπειρικά, και πως δεν λειτουργεί τίποτα...


 

Συγκεκριμένα, ο Κώστας Γενιδούνιας, το πρωί της Τετάρτης (1/3) μίλησε σε εκπομπή της ΕΡΤ, αναφέρωντας πως αυτό που έχει συμβεί είναι αδιανόητο.

«Έχει συμβεί το αδιανότητο. Δύο τρένα βρέθηκαν στην ίδια γραμμή. Το Intercity ανέβαινε προς Θεσσαλονίκη, το εμπορικό κατέβαινε από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα και από ότι φαίνεται υπήρξε μετωπική σύγκρουση και τα αποτελέσματα της τα βλέπετε όλοι» δηλώνει χαρακτηριστικά ο μηχανοδηγός.

 

Σε ερώτηση των δημοσιογράφων σχετικά με το πώς εξηγεί το ότι δεν ενημερώθηκαν οι συνάδελφοί του ότι κινούνταν στην ίδια γραμμή συμπληρώνει πως: «δεν λειτουργεί τίποτα. Γίνονται όλα με ανθρώπινο παράγοντα, χειροκίνητα. Είμαστε στο manual (χειροκίνητο). Όπως είμαστε σε όλη τη διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη», αναφέροντας επίσης πως ούτε οι ενδείξεις λειτουργούν, ούτε τα φωτοσήματα, ούτε ο έλεγχος της κυκλοφορίας.

 


«Αν αυτά λειτουργούσαν, οι μηχανοδηγοί θα βλέπανε την κόκκινη ένδειξη και τα τρένα θα σταματούσαν σε απόσταση μεταξύ τους 500 μέτρα» τόνισε, μιας και ως φορέας έχουν κάνει έγραφες διαμαρτυρίες γι’ αυτό το θέμα.

Εμείς συνεχώς διαμαρτυρόμαστε για αυτά. Εμείς παίρνουμε συνέχεια εντολές και πάμε όπου μας λένε», πρόσθεσε συμπληρώνοντας πως όσοι πρέπει να απαντήσουν για την τραγωδία είναι άλλοι

 

Στους 57 αυξήθηκε ο αριθμός των νεκρών του τραγικού δυστυχήματος από την σύγκρουση τρένων στα Τέμπη. Στα νοσοκομεία μεταφέρθηκαν 85 τραυματίες, από τους οποίους οι 53 παραμένουν για νοσηλεία. Αυτά τα στοιχεία δίνει η επίσημη ενημέρωση της Πυροσβεστικής σήμερα το πρωί.

 

Οι έρευνες συνεχίζονται. Σημειώνεται ότι εννέα υπάλληλοι του ΟΣΕ είναι νεκροί.

Φόβος όλων είναι πως ο αριθμός των νεκρών αναμένεται να αυξηθεί τις επόμενες ώρες, καθώς τα δύο πρώτα βαγόνια έχουν καταπλακωθεί και οι άνδρες των διασωστικών συνεργείων πραγματοποιούν με δυσκολία έρευνες για εγκλωβισμένους.

 

Σε επιφυλακή έχουν τεθεί και τα νοσοκομεία Παπανικολάου και Γεννηματά στη Θεσσαλονίκη, τα οποία διαθέτουν ειδική μονάδα για εγκαυματίες. Σε επιφυλακή βρίσκονται και τα νοσοκομεία της Αττικής.

Σε πρωτόκολλο συναγερμού έχει τεθεί η πρώτη στρατιά και στρατιωτικές δυνάμεις της Θεσσαλίας, ενώ σε επιφυλακή βρίσκονται τα στρατιωτικά νοσοκομεία της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης.

Την ώρα της σύγκρουσης, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιοποίησε η εταιρεία Hellenic Train, επέβαιναν περίπου 350 επιβάτες.

 



 

Oι πρώτες πληροφορίες για το τι μπορεί να οδήγησε στην σφοδρότατη σύγκρουση των δύο αμαξοστοιχιών αρχίζουν σταδιακά να γίνονται γνωστές, ωστόσο μένει να επιβεβαιωθούν.

Στο ύψος του Ευαγγελισμού, λίγο έξω από τη Λάρισα, δύο αμαξοστοιχίες, μια εμπορευματική, που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη-Αθήνα, και η αμαξοστοιχία IC 62 που είχε αναχωρήσει από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη, συγκρούστηκαν μετωπικά. Αυτό που προκύπτει από τις έως τώρα πληροφορίες, είναι πως η επιβατική αμαξοστοιχία ήταν εκείνη που μπήκε ανάποδα στη γραμμή καθόδου, με αποτέλεσμα να υπάρξει η μετωπική σύγκρουση.

Όπως μεταδίδει η ΕΡΤ, το επιβατικό τρένο φεύγοντας από τη Λάρισα έπρεπε να παραμείνει στην άνοδο, ωστόσο είχε διακλαδωθεί και βρισκόταν στην κάθοδο προς Αθήνα όπου κινούταν η εμπορική αμαξοστοιχία.

 


Σύμφωνα με όσα μετέδωσε νωρίτερα ο τηλεοπτικός σταθμός Mega, υπάρχει ισχυρό ενδεχόμενο το δυστύχημα να προκλήθηκε από την πτώση ενός καλωδίου και κατ’ επέκταση από ένα ανθρώπινο λάθος. Συγκεκριμένα, το απόγευμα της Τρίτης (28/2) στα Παλαιοφάρσαλα φέρεται να υπήρξε πρόβλημα στις γραμμές των τρένων, καθώς ένα καλώδιο που μεταφέρει ρεύμα στις ράγες είχε πέσει και αυτό προκάλεσε μεγάλη καθυστέρηση στην κυκλοφορία των τρένων. Πληροφορίες που δεν έχουν επιβεβαιωθεί αναφέρουν πως αυτό το καλώδιο που είχε πέσει, είχε σαν αποτέλεσμα να γίνει η αλλαγή στα κλειδιά των γραμμών χειροκίνητα και όχι μηχανικά. Εκεί εικάζεται ότι μπορεί να έχει γίνει το ανθρώπινο λάθος, που οδήγησε στη μετωπική σύγκρουση των δύο τρένων, με σφοδρότητα, και να προκληθεί αυτή η ανείπωτη τραγωδία.

 

Η σύγκρουση ήταν τόσο σφοδρή που βαγόνια κόπηκαν στα δύο, τυλίχθηκαν στις φλόγες και μετατράπηκαν σε μία άμορφη μάζα σιδερικών.

Η ενημέρωση των Αρχών για το δυστύχημα έγινε από εγκλωβισμένο επιβάτη, ο οποίος ειδοποίησε στις 23:24 μέσω του κινητού τηλεφώνου του το 112 και έτσι κινητοποιήθηκαν οι Αρχές.

 

 

 

gnews

 
Ακολουθήστε τον Ανεξάρτητος Τα Νέα στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

 
 

 

 

pixiz-19-09-2018-03-25-22

 

 

Κάντε μας like στο facebook   

 

click-go-back-button

 

 

 

 

 


  
Πηγή:  www.cnn.gr/ellada/story/352225, /www.aftodioikisi.gr/koinonia   -Posted by Anexartitos.Ta.Neα

 

road%2Bnews


Αν θέλετε να μαθαίνετε παράλληλα όσα σημαντικά διαδραματίζονται στα ελληνικά και ξένα media κάντε like στην σελίδα στο Facebook πατώντας εδώ.click here  

 

 
 Δημοσίευση σχολίου  

 

.Τα σχόλια υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. 

 
. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.


. Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές. 

 
. Συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και greeklish αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.


. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές και μόνον αυτούς.


. Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.


. Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.


. Περισσότερα στους όρους χρήσης.

 

        . Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.

 

 

 

 

 

Θέλεις να προσφέρεις ;

.com/img/a/
Κάνοντας σήμερα τη δική σας δωρεά, μας βοηθάτε να συνεχίσουμε τη λειτουργία μας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Bottom Ad [Post Page]