Full width home advertisement

Travel the world

Climb the mountains

Post Page Advertisement [Top]


 

Το σβήσιμο των κλήσεων για τους οδηγούς που καταπατούν τον ΚΟΚ φαίνεται πως τελειώνει. Κι αυτό γιατί έρχεται η ψηφιοποίηση των συγκεκριμένων διαδικασιών, ώστε οι κλήσεις που θα κόβει η Τροχαία να περνούν ηλεκτρονικά και να μην μπορεί κάποιον να παρέμβει όπως γίνεται μέχρι σήμερα...


 

   Το σχέδιο πίσω από τις αλλαγές.

  Ο νέος υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Νότης Μηταράκης μιλώντας στη Βουλή, αναλύοντας τους στόχους και τις προτεραιότητες που θέτει αναφέρει:  

 

  Ενίσχυση της οδικής ασφάλειας. Προωθείται η κύρωση ενός Εθνικού Στρατηγικού Σχεδίου, με όραμα εναρμονισμένο προς τις στρατηγικές και τις δράσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Ο.Η.Ε., και με κεντρικό στόχο τη μείωση των ατυχημάτων κατά 30% ως το 2025 και κατά 50% ως το 2030. 

 

   Το Στρατηγικό Σχέδιο περιλαμβάνει 44 δράσεις και 200 μέτρα οδικής ασφάλειας, μεταξύ άλλων:    τη σύσταση Εθνικού Παρατηρητηρίου Οδικής Ασφάλειας,  την υλοποίηση Εθνικής Επικοινωνιακής Πολιτικής Οδικής Ασφάλειας,  την ανάπτυξη Συστήματος Διαχείρισης Παραβάσεων για την ψηφιακή καταγραφή των οδικών παραβάσεων  

 

Ο οδηγός βεβαίως θα συνεχίσει να ενημερώνεται με τη γνωστή κλήση αλλά με το on line σύστημα θα «χρεώνεται» ο ιδιοκτήτης ή ο νόμιμος εκπρόσωπος που κατέχει το αυτοκίνητο, όπως αυτό φαίνεται μέσω του gov.gr.

 

  Τους νέους κανόνες παρουσίασε ο κ. Μηταράκης, μιλώντας και σήμερα στο Action 24, σημειώνοντας ταυτόχρονα ότι πλέον θα υπάρχουν και πρόστιμα για πεζούς που παραβιάζουν τους κανόνες οδικής ασφάλειας.

 

  Πώς θα γίνονται οι ενστάσεις  Βεβαίως μπορεί ο καθένας να αμφισβητήσει την παράβαση και να καταθέσει ένσταση. 

 

 Όπως αναφέρει ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας στην παράγραφο 2 του Άρθρου 104, ο παραβάτης έχει δικαίωμα να εμφανισθεί εντός προθεσμίας 3 ημερών, που αρχίζει από την επίδοση της βεβαίωσης στην Αρχή, στην οποία ανήκει το ανωτέρω όργανο, όπως αυτή προσδιορίζεται στη σχετική βεβαίωση παράβασης, προκειμένου να προβάλει τις αντιρρήσεις του. Η απόφαση με την οποία εξετάζονται οι αντιρρήσεις πρέπει να είναι πλήρως αιτιολογημένη με αναφορά σε συγκεκριμένα περιστατικά και στοιχεία. 

  Ο αρμόδιος της υπηρεσίας θα εξετάσει την ένσταση και θα λάβει τις αποφάσεις του, τις οποίες και προφανώς θα σου αναφέρει. 

Το χρηματικό πρόστιμο, δύσκολα θα το αποφύγεις, αλλά αν σου έχουν αφαιρέσει τις πινακίδες κυκλοφορίας ή την άδεια ικανότητας οδήγηση, τότε υπάρχει μια περίπτωση να τα παραλάβεις νωρίτερα.

 Για να συμβεί αυτό, θα πρέπει να έχεις εξοφλήσει το ποσό του προστίμου και να έχεις αιτιολογήσει τεκμηριωμένα τον λόγο της ένστασης.

 

 

Λίγοι είναι εκείνοι που γνωρίζουν ότι οι κανόνες είναι αντίστοιχα αυστηροί για όλους. Οι πεζοί μπορούν να δεχθούν πρόστιμο, αν κάνουν κάποια παράβαση και βεβαιωθεί από αρμόδιο όργανο.

Ο ΚΟΚ προβλέπει συγκεκριμένες οδηγίες για την κυκλοφορία των πεζών, οπότε θα πρέπει να τις τηρούν, πρώτα για την ασφάλειά τους και ύστερα, για να είναι νόμιμοι. Ένας πεζός οφείλει να κινείται στο πεζοδρόμιο, να διασχίζει τις οδούς από τις διαβάσεις και να μην σκαρφαλώνει πάνω από κιγκλιδώματα, διαχωριστικά, μπαριέρες κλπ. 

 

Όταν κάποιος περπατάει και διασχίζει κάθετα έναν δρόμο, δεν επιτρέπεται να χρονοτριβεί, να κινείται πολύ αργά ή να διακόψει ξαφνικά την πορεία του, χωρίς λόγο. Επίσης, απαγορεύεται η κίνηση των πεζών σε οδούς ταχείας κυκλοφορίας, αλλά και η διάσχιση τέτοιων δρόμων αν δεν υπάρχει διάβαση πεζών.

 

Οι πεζοί μπορούν να περπατούν στην άσφαλτο μόνο σε μικρούς αστικούς δρόμους και μόνο αν για κάποιο λόγο, δεν είναι εφικτό να χρησιμοποιήσουν το πεζοδρόμιο. Αν παραστεί ανάγκη κίνησης στην άσφαλτο τότε οφείλουν να κινούνται αντίθετα με την κυκλοφορία των οχημάτων (να κοιτάνε τα αυτοκίνητα που έρχονται, όχι να τα έχουν πλάτη) και να βρίσκονται όσο το δυνατόν πιο κοντά στο άκρο του οδοστρώματος.

 

Υπάρχει πρόστιμο αν ο πεζός περάσει κόκκινο φανάρι;

Όλοι ξέρουμε ότι στο πράσινο φανάρι προχωράμε και στο κόκκινο φανάρι, σταματάμε. Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει στα φανάρια των πεζών. Όταν το ανθρωπάκι είναι κόκκινο, απαγορεύεται η διάσχιση της οδού. Θα πρέπει να είναι υποχρεωτικά πράσινο για να περάσουν.

Αυτό που πολλοί δεν γνωρίζουν, όμως, είναι ότι αν ένας πεζός περάσει με κόκκινο φανάρι, τιμωρείται με πρόστιμο. Σε οποιαδήποτε παράβαση των πεζών, το πρόστιμο που προβλέπεται ισούται με 40 €. Δεν υπάρχουν διαβαθμίσεις, ούτε μεταβάλλεται το ποσό ανάλογα με την παράβαση.

Αν και είναι μάλλον απίθανο να κοπεί πρόστιμο σε κάποιον πεζό, όλοι μας όταν κινούμαστε με τα πόδια οφείλουμε να σεβόμαστε τους κανονισμούς, για την ομαλή διεξαγωγή της κυκλοφορίας σε όλα τα επίπεδα και φυσικά, για την ασφάλειά μας.


 

 

 

pixiz-19-09-2018-03-25-22

 

 

Κάντε μας like στο facebook   

 

click-go-back-button

 

 

 

 

 


  
Πηγή:    /www.newsnowgr.com/article/1437257 ,/www.metrosport.gr/prostima      -Posted by Anexartitos.Ta.Neα

 

road%2Bnews


Αν θέλετε να μαθαίνετε παράλληλα όσα σημαντικά διαδραματίζονται στα ελληνικά και ξένα media κάντε like στην σελίδα στο Facebook πατώντας εδώ.click here  

 

 
 Δημοσίευση σχολίου  

 

.Τα σχόλια υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. 

 
. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.


. Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές. 

 
. Συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και greeklish αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.


. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές και μόνον αυτούς.


. Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.


. Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.


. Περισσότερα στους όρους χρήσης.

 

        . Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.

 

 

 

 

 

Θέλεις να προσφέρεις ;

.com/img/a/
Κάνοντας σήμερα τη δική σας δωρεά, μας βοηθάτε να συνεχίσουμε τη λειτουργία μας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Bottom Ad [Post Page]