Full width home advertisement

Travel the world

Climb the mountains

Post Page Advertisement [Top]


 

  Σε μία χώρα σαν τη δική μας, οι υποθαλάσσιες ζεύξεις απασχολούν το ελληνικό κράτος και τους πολίτες εδώ και τρεις δεκαετίες...

 

 Τι έρχεται πλέον;

Από την δεκαετία του 1990, όταν το ελληνικό κράτος ξεκίνησε να χρησιμοποιεί τις συμβάσεις με τη μέθοδο της παραχώρησης, προχώρησε σε συνολικά 4 διαγωνισμούς για υποθαλάσσιες ζεύξεις.

 

Από αυτούς τους 4 διαγωνισμούς το μοναδικό επιτυχημένο αποτέλεσμα καταγράφεται στην υποθαλάσσια σύνδεση Άκτιου-Πρέβεζας, η οποία λειτουργεί εδώ και περίπου 20 χρόνια.

 

 

Υποθαλάσσια αρτηρία Θεσσαλονίκης

Ο διαγωνισμός από το τότε ΥΠΕΧΩΔΕ, ύψους 472 εκατ. ευρώ για τη δημιουργία μιας υποθαλάσσιας αρτηρίας με μήκος 3,8 χλμ, από τα οποία τα 1,24 χλμ θα ήταν υποθαλάσσια. Ως εκκίνηση ήταν στην οδό Κωλέττη στο ύψος των Δικαστηρίων και τέρμα στη Λεωφόρο Μεγάλου Αλεξάνδρου.

Ο διαγωνισμός που ξεκίνησε το 2003 ολοκληρώθηκε το 2005 με ανάδοχο την ΘΕΡΜΑΙΚΗ ΟΔΟ που αποτελούσαν οι εταιρείες Ελληνική Τεχνοδομική ΤΕΒ Α.Ε., Άκτωρ Α.Ε. (που ανήκουν πλέον στον Όμιλο Ελλάκτωρ), Boskalis International B.V. και ΑΡΧΙΡΟΔΟΝ.

Υποθαλάσσια ζεύξη Λευκάδας-Αιτωλοακαρνανίας

 

Aπό το 2020 και μετά ξεκινούν και πάλι οι πρώτες διαδικασίες ανάσυρσης του έργου από τα συρτάρια και το 2022 ξεκινούν εκ νέου μελέτες για την ωρίμανση του έργου. Για να ολοκληρωθεί η ωρίμανση του έργου απαιτείται και η εκπόνηση των τελευταίων μελετών με αντικείμενο γεωτεχνικές και τοπογραφικές έρευνες.

 

Η ζεύξη Σαλαμίνας-Περάματος

Η περίπτωση της υποθαλάσσιας ζεύξης Σαλαμίνας-Περάματος έχει απασχολήσει εδώ και δεκαετίες για το αν πρέπει να υλοποιηθεί. Το μακρινό 2016 ξεκινά από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών η διαγωνιστική διαδικασία με τη μέθοδο της παραχώρησης ωστόσο βρισκόμαστε ακόμα στην Β` φάση εδώ και καιρό.

Τα τρία σχήματα που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον και συνεχίζουν στον διαγωνισμό είναι οι ΜΕΤΚΑ, ΤΕΡΝΑ και η κοινοπραξία VINCI CONCESSIONS – VINCI HIGHWAYS – ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ

Το κόστος του έργου προς το παρόν υπολογίζεται σε 450 εκατομμύρια ευρώ. Απομένει η περιβαλλοντική αδειοδότηση του έργου για να φτάσουμε στην υποβολή των δεσμευτικών προσφορών.

 

 



pixiz-19-09-2018-03-25-22

 

 

Κάντε μας like στο facebook   

 

click-go-back-button

 

 

 

 

 


  
Πηγή:    /www.newsauto.gr/news/ellada-ta-ipothalassia-tounel-pou-erchonte-ta-allazoun-ola   -Posted by Anexartitos.Ta.Neα

 

road%2Bnews


Αν θέλετε να μαθαίνετε παράλληλα όσα σημαντικά διαδραματίζονται στα ελληνικά και ξένα media κάντε like στην σελίδα στο Facebook πατώντας εδώ.click here  

 

 
 Δημοσίευση σχολίου  

 

.Τα σχόλια υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. 

 
. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.


. Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές. 

 
. Συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και greeklish αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.


. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές και μόνον αυτούς.


. Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.


. Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.


. Περισσότερα στους όρους χρήσης.

 

        . Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.

 

 

 

 

 

Θέλεις να προσφέρεις ;

.com/img/a/
Κάνοντας σήμερα τη δική σας δωρεά, μας βοηθάτε να συνεχίσουμε τη λειτουργία μας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Bottom Ad [Post Page]