Σύμφωνα με το Λιμενικό από την επίθεση το πλοίο φαίνεται να έχει υποστεί σοβαρές ζημιές και εισροή νερού στο μηχανοστάσιό του, ενώ έως αυτή τη στιγμή δεν έχει αναφερθεί κάποιος τραυματισμός...
Λίγο νωρίτερα, το σκαρί του είχε χτυπηθεί και πάλι αυτή τη φορά από αέρως, πιθανότατα από μη επανδρωμένο αεροσκάφος.
Σύμφωνα με το Λιμενικό Σώμα από την επίθεση το πλοίο φαίνεται να έχει υποστεί σοβαρές ζημιές και εισροή νερού στο μηχανοστάσιό του, ενώ έως αυτή τη στιγμή δεν έχει αναφερθεί κάποιος τραυματισμός.
The Commercial Shipping Vessel that is currently Sinking after being Struck by a Small Boat earlier today in the Southern Red Sea, has reportedly been Impacted again, this time by an Unknown Aerial Projectile.
— OSINTdefender (@sentdefender) June 12, 2024
Στο πλοίο που εκτελούσε δρομολόγιο από το Σουέζ για την Ινδία, δεν επιβαίνουν Έλληνες ναυτικοί ενώ πιθανότητα το Tutor να χρειαστεί να ρυμουλκηθεί σε λιμάνι ασφαλείας.
Η πρώτη επίθεση από αέρος σύμφωνα με πληροφορίες έγινε από ένα drone.
Το περιστατικό συνέβη σε απόσταση 67,7 ναυτικών μιλίων νοτιοδυτικά του υεμενίτικου λιμανιού Χοντέιντα, δήλωσε η βρετανική εταιρία για την ασφάλεια των θαλάσσιων μεταφορών Ambrey.
Η
ελληνική εταιρία διαχείρισης του πλοίου δεν ήταν άμεσα διαθέσιμη για
σχόλιο, σημειώνεται στο τηλεγράφημα του πρακτορείου Reuters.
Οι αντάρτες Houthis επιτίθενται σε πλοία στην περιοχή της Ερυθράς Θάλασσα από τον Νοέμβριο σε ένδειξη αλληλεγγύης στους Παλαιστίνιους στον πόλεμο μεταξύ του Ισραήλ και της Hamas.
Συμφερόντων Κρίτωνα Λεντούδη το πλοίο που στοχοποίησαν οι Houthis
Το
πλοίο Tutor ανήκει στην Livenza Shipping Inc (με έδρα την Ελλάδα) και
τη διαχείρισή του, καθώς και εκμετάλλευσή του, έχει η Evalend Shipping
Co SA (παρομοίως με έδρα από την Ελλάδα) ιδιοκτησίας Κρίτωνα Λεντούδη.
Η
οικογένειας Λεντούδη άρχισε να δραστηριοποιείται στη ναυτιλία το 1965,
όταν τα αδέλφια Γεώργιος και Ευάγγελος Λεντούδης αποφάσισαν να
επενδύσουν στη θάλασσα ιδρύοντας την ναυτιλιακή εταιρεία Leduma Compania
Maritima, η οποία διαχειρίζονταν πλοία γενικού φορτίου.
Την επόμενη δεκαετία αποφάσισαν να ακολουθήσουν χωριστούς δρόμους.
Ο Γεώργιος Λεντούδης δημιούργησε την ναυτιλιακή εταιρεία Glentmar Compania Maritima, που αργότερα ανέλαβε ο γιος του, Κώστας.
Ο Ευάγγελος Λεντούδης, ίδρυσε την Evalend Shipping το 1972.
Μετά τον θάνατο του, το 1984, τα ηνία της ναυτιλιακής ανέλαβε ο Κρίτων.
Μέχρι
τις αρχές της δεκαετία του 2000 η ναυτιλιακή έδωσε βάρος στην
διαχείριση πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, ενώ από το 2005 και
μετά επένδυσε στα πετρελαιοφόρα.
Σήμερα, μετά από 50 χρόνια πορείας
στην παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία, η Evalend Shipping διαθέτει στόλο
με πάνω από 50 πλοία, συνολικής χωρητικότητας 4,4 εκατ. dwt.
Φέτος ο Κρίτων Λεντούδης, τιμήθηκε με το Βραβείο Ευκράντη 2022 για την Υποστήριξη της Ελληνικής Ναυτιλιακής Επιχειρηματικότητας.
Πηγή: www.bankingnews.gr -Posted by Anexartitos.Ta.Neα
Αν θέλετε να μαθαίνετε παράλληλα όσα σημαντικά διαδραματίζονται στα ελληνικά και ξένα media κάντε like στην σελίδα στο Facebook πατώντας εδώ.click here
Δημοσίευση σχολίου
.Τα σχόλια υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο.
. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
. Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
. Συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και greeklish αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές και μόνον αυτούς.
. Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
. Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
. Περισσότερα στους όρους χρήσης.. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου