Full width home advertisement

Travel the world

Climb the mountains

Post Page Advertisement [Top]


 

   Λίγες ώρες μετά τη σπουδαία πρόκριση της Εθνικής Ομάδας Μπάσκετ στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισίου ο Κώστας Σλούκας ξεκαθάρισε τον λόγο για τον οποίο δεν αγωνίστηκε με τα χρώματα της «γαλανόλευκης»...

 

 Αναλυτικά όσα δήλωσε: Για την επιστροφή της Εθνικής Ομάδας στους Ολυμπιακούς Αγώνες και τον λόγο που δεν έπαιξε.

 

«Κατέβηκα για να αγωνιστώ. Δεν ξέρω από πού ξεκίνησε η φιλολογία πως εγώ κατέβηκα για να μην παίξω.

 Γενικότερα όπως έχετε καταλάβει το επικοινωνιακό κομμάτι δεν το έχω. 

Ούτε έχω επαφές με δημοσιογράφους, ούτε διαρρέω πράγματα. 

Είμαι ωμός, δεν το παίζω το παιχνίδι. 

Είπα στη συνέντευξη Τύπου τι με είχε προβληματίσει. 

 

Δεν καταλαβαίνω γιατί πίστευαν πως δεν θα κατέβω. 

Δεν είχα πρόβλημα δύο μηνών, που ακούστηκε, αυτό δεν ισχύει. 

Παίζαμε ανά μία μέρα τους τελικούς, ήταν πρόβλημα και λόγω της ηλικίας και λόγω της καταπόνησης.

 

Οι χρονιές φέτος είναι 80 αγώνων. 

Βάλτε και την προετοιμασία. 

 

Δεν είχαμε την προστασία του ΝΒΑ, εκεί ξεκουράζονται και έξι μήνες. 

 

Μία θέση, όπως του γκαρντ, έχει πολύ μεγάλη καταπόνηση. 

Κάνεις περισσότερα χιλιόμετρα με καταπόνηση και κόντρα. 

Έβγαλα μια κύστη πίσω από το γόνατό μου παίζοντας μέρα παρά μέρα. 

Θεώρησα πως δεν είναι κάτι σοβαρό. 

 

Μίλησα με τον Σπανούλη και του είπα πως θέλω να αγωνιστώ και να έρθω στην Εθνική Ομάδα. 

Βασικό πρόσωπο για εμένα είναι ο Βασίλης, έχω πολύ καλές σχέσεις μαζί του και τον θεωρώ πολύ καλό προπονητή. 

Οπότε, κατεβαίνω στην Εθνική. Κάνω την μαγνητική μου, λέω θα περάσει. 

Αγωνιζόμαστε τόσα χρόνια με προβλήματα. 

 

 

Εμπιστεύομαι πάρα πολύ και τη γνώμη του Παναθηναϊκού και έναν γιατρό, τον κ. Διονύση Χίσσα, που γνωρίζει τι συμβαίνει στο γόνατο μου. 

Τυγχάνει να είναι και ο χειρούργος του Σπανούλη. Μου είπε πως έχω θέμα και αν συνεχίζω να αγωνίζομαι είναι πιθανό να μπω αργότερα σε σοβαρό χειρουργείο. 

 

Με θορύβησε αυτό, έβαλα κάτω τα δεδομένα, μίλησα με τον Βασίλη και μου είπε αν θέλω να ξεκουραστώ τελείως, αν περάσουμε να βοηθήσω στους Ολυμπιακούς Αγώνες. 

Του είπα πως θέλω πάρα πολύ, στεναχωρήθηκα που δεν ήμουν στη χθεσινή παρέα.

 Χαίρομαι για τα παιδιά, έχω στείλει σε όλους μηνύματα. Αλλά, έπρεπε να καθίσω έξω, γιατί έχω ακόμα 2-3 χρόνια μπάσκετ μπροστά μου. 

Το να κάνεις ένα χειρουργείο χόνδρου είναι κάτι πολύ δύσκολο»


 

Ο Γιάννης, που έχει πάρει τα πάντα, είναι ο μεγαλύτερος στον κόσμο. Είναι πολύ μεγάλη η τιμή. Όμως, η αλήθεια είναι πως δεν θα μπορέσω να το ζήσω αυτό. Είναι κάτι στενάχωρο για εμένα».

Για το ότι δεν πήγε στην Εθνική την τελευταία διετία: «Τα τελευταία έξι καλοκαίρι αγωνίζομαι σχεδόν πάντα με τραυματισμό. Στο Παγκόσμιο που είχα πάει στην Κίνα είχα μαυρισμένο πόδι, έκανε πρωί – βράδυ θεραπείες, μου είχαν πει να είμαι έναν μήνα έξω. Δεν ήμουν αυτός που ήθελα, αλλά είχα πάει να βοηθήσω».

Για το αν αποσύρεται από την Εθνική Ομάδα: «Όχι αυτό δεν σημαίνει απόσυρση. Θέλω να πιστεύω πως θα βοηθήσω την Εθνική στο Eurobasket αν έχω την υγεία μου. Η Εθνική Ομάδα δεν είναι μια απλή ομάδα για εμένα.

Όπως έχω πει, πήγαινα στην Εθνική 11-12 χρόνων, μαζί με τον “Παπ”. Βρισκόμασταν από 12 χρόνων σε ένα γήπεδο για προπόνηση. Είμαστε παρέα με αυτά τα παιδιά.

Με τον “Παπ”, τον Παπαπέτρου, τον Νικ. Θέλω πραγματικά να πετύχει η Εθνική για αυτά τα παιδιά. Είμαστε μακριά εδώ και χρόνια από ένα μετάλλιο, μία διάκριση. Ευθύνομαι και εγώ, δεν ήμουν αυτός που ήθελα. Θέλω πραγματικά να πετύχει η Εθνική για όλο τον κόσμο και τα παιδιά τα ίδια».

 

 

 

 

 

 


pixiz-19-09-2018-03-25-22

 

 

Κάντε μας like στο facebook   

 

click-go-back-button

 

 

 

 

 


  
Πηγή:       -Posted by Anexartitos.Ta.Neα

 

road%2Bnews


Αν θέλετε να μαθαίνετε παράλληλα όσα σημαντικά διαδραματίζονται στα ελληνικά και ξένα media κάντε like στην σελίδα στο Facebook πατώντας εδώ.click here  

 

 
 Δημοσίευση σχολίου  

 

.Τα σχόλια υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. 

 
. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.


. Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές. 

 
. Συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και greeklish αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.


. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές και μόνον αυτούς.


. Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.


. Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.


. Περισσότερα στους όρους χρήσης.

 

        . Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.

 

 

 

 

 

Θέλεις να προσφέρεις ;

.com/img/a/
Κάνοντας σήμερα τη δική σας δωρεά, μας βοηθάτε να συνεχίσουμε τη λειτουργία μας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Bottom Ad [Post Page]