Full width home advertisement

Travel the world

Climb the mountains

Post Page Advertisement [Top]


 

 Η παγκόσμια ταξιδιωτική αγορά θα αναπτυχθεί ταχύτερα από την παγκόσμια οικονομία τα επόμενα τέσσερα χρόνια. Όπως αποκαλύπτε νέα έρευνα, η αγορά πρόκειται να επεκταθεί με μέσο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης (CAGR) 6% μεταξύ 2024 και 2028...

 

 Επιπλέον, οι παγκόσμιες ταξιδιωτικές δαπάνες αναμένεται να ξεπεράσουν τα επίπεδα του 2019, για πρώτη φορά μετά την πανδημία και να ξεπεράσουν τα 2 τρισεκατομμύρια δολάρια φέτος.

 

Αυτό θα οφείλεται στην ισχυρή ταξιδιωτική ζήτηση στις ΗΠΑ και την Ευρώπη, καθώς και στην ανάπτυξη της μεσαίας τάξης, ιδίως στην Ινδία, την Ινδονησία, τις Φιλιππίνες και το Βιετνάμ, στην παγκοσμιοποίηση και την ελευθερία μετακίνησης, καθώς και στην ευελιξία στον χώρο εργασίας.

Η έρευνα προβλέψεων για την παγκόσμια ταξιδιωτική αγορά της Forrester Research αναμένει ότι τα διεθνή ταξίδια θα ανακάμψουν στα προ-πανδημικά επίπεδα έως το 2025.

Η έρευνα αναφέρει: “Ο εγχώριος τουρισμός έχει απογειωθεί τα τελευταία τέσσερα χρόνια, ωστόσο η ανάκαμψη των εξερχόμενων ταξιδιών έχει επηρεαστεί από την πολιτική αστάθεια λόγω του πολέμου στην Ουκρανία και της σύγκρουσης Ισραήλ-Παλαιστίνης. Τα διεθνή ταξίδια θα ξεπεράσουν τα προ-πανδημικά επίπεδα δύο ολόκληρα χρόνια μετά την ανάκαμψη του εγχώριου τουρισμού”.

Ωστόσο, η Forrester σημειώνει: “Οι καταναλωτές λαμβάνουν πιο προσεκτικές αποφάσεις όσον αφορά το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα και οι ταξιδιωτικές μάρκες πρέπει να το λάβουν υπόψη τους. Αυτή η τάση προς τη βιωσιμότητα έχει εκτεταμένο αντίκτυπο για την ταξιδιωτική βιομηχανία. Οι ταξιδιωτικές μάρκες μπορούν να προωθήσουν βιώσιμες ταξιδιωτικές επιλογές, όπως η προώθηση “μη τουριστικών” προορισμών, η ενθάρρυνση της χρήσης των δημόσιων συγκοινωνιών και η υποστήριξη οικολογικά πιστοποιημένων ξενοδοχείων και θερέτρων”».

 

Κερδίζουν… έδαφος οι OTA

Σύμφωνα με την έρευνα, οι διαδικτυακοί ταξιδιωτικοί πράκτορες (OTA) κερδίζουν μερίδιο αγοράς, με τους επτά κορυφαίους OTA να αντιπροσωπεύουν σχεδόν το 46% των παγκόσμιων, διαδικτυακών, ταξιδιωτικών δαπανών πέρυσι, από 40% το 2022.

Οι OTA έχουν την ικανότητα να αξιοποιούν τις εξαιρετικά μεταβλητές δομές κόστους τους για να ανταποκρίνονται και να ανακάμπτουν γρήγορα από τις διακυμάνσεις της αγοράς.

Με το 71% των ταξιδιωτικών δαπανών να πραγματοποιείται μέσω διαδικτύου, το Ηνωμένο Βασίλειο ηγείται στο μερίδιο των διαδικτυακών, ταξιδιωτικών καναλιών, ακολουθούμενο από την Κίνα και την Αυστραλία.

 

 

Προτεραιότητα οι ταξιδιωτικές δαπάνες

Εν τω μεταξύ, οι καταναλωτές επιδεικνύουν διαρκές ενδιαφέρον για τα ταξίδια, αλλάζοντας τις προτεραιότητες των ταξιδιωτικών προϋπολογισμών.

“Βλέπουμε ότι το μερίδιο των δαπανών των νοικοκυριών για ταξίδια αναψυχής τείνει να αυξηθεί”, προσθέτει η έρευνα της Forrester.

Σε όλες τις βασικές αγορές, οι δαπάνες για ταξίδια αντιπροσωπεύουν έως και το 6,5% της συνολικής κατανάλωσης των νοικοκυριών στο Ηνωμένο Βασίλειο και το 6,2% στις ΗΠΑ και τη Γερμανία.

Στο αποταμιευτικό πεδίο, το ένα τρίτο των ερωτηθέντων σε κάθε αγορά απάντησε ότι αποταμιεύει για διακοπές και ταξίδια. Επιπλέον, οι ερωτηθέντες στο Ηνωμένο Βασίλειο, την ΕΕ και την Αυστραλία τοποθέτησαν τα ταξίδια πάνω από όλες τις άλλες κατηγορίες αποταμίευσης.

 

 

Κορυφαία αγορά οι ΗΠΑ

Ωστόσο, η ανάκαμψη της ταξιδιωτικής κίνησης ήταν άνιση μεταξύ των περιοχών. Οι ΗΠΑ εξακολουθούν να αποτελούν τη μεγαλύτερη ταξιδιωτική αγορά, με 566 δισ. δολάρια σε συνολικές ταξιδιωτικές δαπάνες και η αγορά προβλέπεται να αυξηθεί με CAGR 3,8% και να φθάσει τα 650 δισ. δολάρια το 2028.

Το Ηνωμένο Βασίλειο, η Κίνα και η Νότια Κορέα συγκαταλέγονται στις αγορές με υψηλή διείσδυση στην ηλεκτρονική, ταξιδιωτική αγορά και το ηλεκτρονικό, λιανικό εμπόριο, χάρη στις υποστηρικτικές υποδομές ηλεκτρονικού εμπορίου και ψηφιακών πληρωμών που διαθέτουν.

Η Κίνα θεωρείται ότι διαδραματίζει “καθοριστικό ρόλο” στην παγκόσμια ανάκαμψη των ταξιδιών. “Η ισχυρή διψήφια ανάπτυξη το 2024 και το 2025 θα ωθήσει την εξερχόμενη, ταξιδιωτική αγορά της Κίνας στο 99% των προ-πανδημικών επιπέδων της, προτού ανακάμψει πλήρως μέχρι το 2026”, σύμφωνα με την έρευνα.

 

 

 

 

 

 


pixiz-19-09-2018-03-25-22

 

 

Κάντε μας like στο facebook   

 

click-go-back-button

 

 

 

 

 


  
Πηγή:    https://money-tourism.gr/        -Posted by Anexartitos.Ta.Neα

 

road%2Bnews


Αν θέλετε να μαθαίνετε παράλληλα όσα σημαντικά διαδραματίζονται στα ελληνικά και ξένα media κάντε like στην σελίδα στο Facebook πατώντας εδώ.click here  

 

 
 Δημοσίευση σχολίου  

 

.Τα σχόλια υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. 

 
. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.


. Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές. 

 
. Συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και greeklish αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.


. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές και μόνον αυτούς.


. Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.


. Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.


. Περισσότερα στους όρους χρήσης.

 

        . Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Bottom Ad [Post Page]