Full width home advertisement

Travel the world

Climb the mountains

Post Page Advertisement [Top]

 

  Οι κριτικές ξενοδοχείων σε πλατφόρμες όπως το TripAdvisor, η Google ή η Booking Holdings μπορούν να επηρεάσουν σημαντικά τις κρατήσεις, είτε προς το καλύτερο, είτε προς το χειρότερο...

 

 Τι συμβαίνει, όμως, όταν ένας πελάτης αφήνει μια αξιολόγηση μόνο με αστέρια, χωρίς συνοδευτικό κείμενο;

Ακριβώς αυτό το θέμα έχει διερευνήσει, σύμφωνα με το ειδησεογραφικό site tourism-review, νέα ακαδημαϊκή έρευνα των καθηγητών Juan Pedro Mellinas και Verónica Leoni από το Πανεπιστήμιο των Βαλεαρίδων Νήσων.

 

Η έρευνα με τίτλο “Beyond Words: Unveiling the Implications of Blank Reviews in Online Rating Systems”, ανέλυσε σχεδόν μισό εκατομμύριο κριτικές ξενοδοχείων από την Booking Holdings, αποκαλύπτοντας ένα σαφές μήνυμα: οι κριτικές με λιγότερες λέξεις τείνουν να λαμβάνουν υψηλότερη βαθμολογία.

Οι ερευνητές παρατήρησαν μάλιστα σημαντική διαφορά μεταξύ των κριτικών που περιέχουν πολύ λίγες λέξεις (ή μόνο μία λέξη) και των κριτικών με σημεία στίξης. “Συγκεκριμένα, οι κριτικές χωρίς γραπτό κείμενο λαμβάνουν 17% υψηλότερη βαθμολογία, σε σχέση με εκείνες που περιέχουν μία μόνο λέξη», εξήγησε ο καθηγητής, κ. Mellinas.

 

 

Πλαίσιο θετικής ανατροφοδότησης και πλαίσιο αρνητικής ανατροφοδότησης

Η Booking Holdings παρέχει δύο ξεχωριστές ενότητες για σχόλια: μία για τις θετικές πτυχές και μία για τις αρνητικές των ξενοδοχείων. Οι ερευνητές εξέτασαν αν η συσχέτιση μεταξύ του αριθμού των λέξεων και των σημείων στίξης ήταν η ίδια και για τις δύο ενότητες.

Η ανάλυση αποκάλυψε ορισμένα εκπληκτικά αποτελέσματα. Ο ένας εκ των συγγραφέων της έρευνας, καθηγητής, κ. Mellinas διευκρίνισε: “Για τα αρνητικά σχόλια, υπάρχει μια σαφής τάση: όσο περισσότερες λέξεις υπάρχουν, τόσο μικρότερη είναι η βαθμολογία. Ωστόσο, ένα διαφορετικό μοτίβο προκύπτει με τις θετικές κριτικές: όσο περισσότερες λέξεις περιέχει μια κριτική, τόσο υψηλότερη τείνει να είναι η βαθμολογία. Αυτό ισχύει για κριτικές με έως και 79 λέξεις. Μετά από αυτό το σημείο, η βαθμολογία αρχίζει να μειώνεται καθώς αυξάνεται ο αριθμός των λέξεων”, πρόσθεσε.

Γιατί οι μεγαλύτερες σε έκταση κριτικές συνδέονται με χαμηλότερη βαθμολογία; Η ανθρώπινη φύση έχει σημαντικό ρόλο σε αυτή την τάση.

Σύμφωνα με τον Juan Pedro Mellinas, τα ευρήματα αυτής της έρευνας υποδηλώνουν ότι “το κίνητρο για τη συγγραφή κριτικών τείνει να είναι ισχυρότερο όταν η εμπειρία είναι αρνητική”. Αντίθετα, οι ικανοποιημένοι πελάτες συχνά αισθάνονται λιγότερο υποχρεωμένοι να γράψουν μια λεπτομερή κριτική. Αντ’ αυτού, είναι πιο πιθανό να δώσουν απλώς μια βαθμολογία, είτε με αστέρια, είτε με κάποιο σημείο στίξης.

“Είναι άλλο πράγμα να κάνω κλικ σε μια αριθμητική βαθμολογία, η οποία διαρκεί μόλις λίγα δευτερόλεπτα, και άλλο να αφιερώνω αρκετά λεπτά για να αναλύσω τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του ξενοδοχείου όπου έμεινα», εξήγησε ο ερευνητής.

 

 


Οι πλατφόρμες επιτρέπουν την αξιολόγηση χωρίς κριτικές

Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι ενώ η Booking Holdings και η Google επιτρέπουν στους χρήστες να βαθμολογούν ξενοδοχεία χωρίς να απαιτείται γραπτή κριτική, άλλες πλατφόρμες, όπως το TripAdvisor, απαιτούν έναν ελάχιστο αριθμό συμβόλων/λέξεων, που να συνοδεύουν τη βαθμολογία, δικαιολογώντας την κριτική του ξενοδοχείου.

Σύμφωνα με τον κ. Mellinas, τα συστήματα που χρησιμοποιούν η Booking Holdings και η Google οδηγούν σε μεγαλύτερο όγκο κριτικών, ιδίως από “τεμπέληδες ή μη δραστήριους” χρήστες, που διστάζουν να γράψουν. Ως αποτέλεσμα, οι πελάτες αυτοί τείνουν να δίνουν υψηλότερες βαθμολογίες, γεγονός που ενισχύει τη μέση βαθμολογία των ξενοδοχείων στις εν λόγω πλατφόρμες.

Αντίθετα, η προσέγγιση του TripAdvisor οδηγεί σε λιγότερες κριτικές ξενοδοχείων συνολικά, αλλά παρέχει πιο λεπτομερείς πληροφορίες για τους αναγνώστες.

 

 

 

 

 

 

 

 


pixiz-19-09-2018-03-25-22

 

 

Κάντε μας like στο facebook   

 

click-go-back-button

 

 

 

 

 


  
Πηγή:   /money-tourism.gr         -Posted by Anexartitos.Ta.Neα

 

road%2Bnews


Αν θέλετε να μαθαίνετε παράλληλα όσα σημαντικά διαδραματίζονται στα ελληνικά και ξένα media κάντε like στην σελίδα στο Facebook πατώντας εδώ.click here  

 

 
 Δημοσίευση σχολίου  

 

.Τα σχόλια υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. 

 
. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.


. Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές. 

 
. Συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και greeklish αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.


. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές και μόνον αυτούς.


. Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.


. Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.


. Περισσότερα στους όρους χρήσης.

 

        . Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Bottom Ad [Post Page]