“Συρρικνώθηκε” κατά 4,5 ποσοστιαίες μονάδες το μερίδιο αγοράς των ξενοδοχείων της Google στις απευθείας ξενοδοχειακές κρατήσεις εξαιτίας του νόμου για τις Ψηφιακές Αγορές (DMA) της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ωστόσο, οι απώλειες της δημοφιλούς πλατφόρμας στις συνολικές απευθείας κρατήσεις ξενοδοχείων ανέρχονται σε μόλις 1%...
Η Mirai, πάροχος τεχνολογίας και υποστήριξης της λειτουργίας άμεσης πώλησης των ξενοδοχείων, αποκάλυψε νέα ευρήματα σχετικά με τον αντίκτυπο του DMA στην απευθείας πώληση ξενοδοχειακών κρατήσεων εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ), σε σύγκριση με αγορές εκτός ΕΕ.
Η τελευταία ανάλυση της εταιρίας αποκαλύπτει ότι ο DMA οδήγησε την Google σε συνολική μείωση του μεριδίου αγοράς της κατά 1% επί του συνόλου των απευθείας κρατήσεων ξενοδοχείων εντός της ΕΕ, σηματοδοτώντας μια σημαντική αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες αλληλεπιδρούν με τα ξενοδοχεία μέσω των πλατφορμών της Google.
Ωστόσο, το πιο σημαντικό είναι ότι η μελέτη -αξιοποιώντας το μοντέλο απόδοσης βάσει δεδομένων του Google Analytics 4- διαπίστωσε ότι το μερίδιο των απευθείας κρατήσεων των ξενοδοχείων της Google μειώθηκε κατακόρυφα, από 13,4% σε 8,9% εντός της ΕΕ, δηλαδή κατά 4,5 ποσοστιαίες μονάδες.
Παρ’ όλα αυτά, η Google κατάφερε να ανακτήσει το 82% της απώλειας αυτής μέσω άλλων τοποθετήσεών της, όπως το Google Ads και η “οργανική αναζήτηση”, όπου παρατηρήθηκε αύξηση 1,5% και 2%, αντίστοιχα στο συνολικό μερίδιο των απευθείας κρατήσεων για ξενοδοχεία εντός της ΕΕ.
Με βάση ένα εκτεταμένο χρονοδιάγραμμα ανάλυσης, που καλύπτει 8 μήνες πριν και μετά την έναρξη ισχύος του DMA, στις 19 Ιανουαρίου 2024, η μελέτη περιλαμβάνει περισσότερα από 3.000 ξενοδοχεία παγκοσμίως και προσφέρει μια λεπτομερή άποψη για το πώς ο νόμος αυτός αναδιαμορφώνει τη διανομή ξενοδοχείων σε ολόκληρη την Ευρώπη.
Εν τω μεταξύ, εκτός Ευρώπης, η έρευνα της Mirai καταδεικνύει μια εντελώς διαφορετική τάση. Παρόλο που οι διαφημίσεις ξενοδοχείων στο Google σημείωσαν μικρή μείωση, το σημείο εκκίνησης ήταν υψηλότερο (16,8%) και η πτώση μικρότερη (κατά 1,1 ποσοστιαία μονάδα στο 15,7%), που σημαίνει ότι παραμένει ζωτικής σημασίας πηγή άμεσων κρατήσεων. Ταυτόχρονα, η επισκεψιμότητα επί πληρωμή αυξήθηκε κατά 20%, αντιπροσωπεύοντας πλέον το 12,7% των συνολικών κρατήσεων, αν και αυτό αντισταθμίστηκε από τη μείωση της οργανικής επισκεψιμότητας, οδηγώντας σε αύξηση του κόστους διανομής για τα ξενοδοχεία και σε αυτές τις περιοχές.
“Ο νόμος για τις ψηφιακές αγορές σχεδιάστηκε για να αυξήσει τον ανταγωνισμό, αλλά ενώ μείωσε το συνολικό μερίδιο της Google κατά 1% στις απευθείας κρατήσεις ξενοδοχείων, αύξησε ακούσια την επιρροή του, τόσο στα οργανικά, όσο και στα επι πληρωμή τμήματα, αυξάνοντας έτσι αναμφισβήτητα το κόστος της άμεσης διανομής για τους ξενοδόχους”, δήλωσε ο Javier Delgado, διευθύνων σύμβουλος της Mirai.
Σύμφωνα με τον ίδιο, η μελέτη διαπίστωσε επιπλέον ότι εντός της ΕΕ το συνολικό μερίδιο που έχουν οι άλλες μηχανές μετα-αναζήτησης στις απευθείας κρατήσεις ξενοδοχείων στην πραγματικότητα αυξήθηκε, αν και “ασθενικά” κατά μόλις 0,2 ποσοστιαίες μονάδες. Επομένως, πρόσθεσε, οι ξενοδόχοι δεν θα πρέπει να εγκαταλείψουν ακόμη τους άλλους ιστότοπους μετα-αναζήτησης ως πηγή μέτριων, αλλά δυνητικά σημαντικών, κρατήσεων.
Τα μακροπρόθεσμα αποτελέσματα του νόμου DMA εξακολουθούν να αποκαλύπτονται. Με την Booking.com να υποχρεούται πλέον να συμμορφωθεί με τους νέους κανονισμούς, συμπεριλαμβανομένης της πρόσφατης κατάργησης της ρήτρας ισοτιμίας στις αγορές της ΕΕ, αναμένονται σημαντικές αλλαγές στο τοπίο της διανομής τους επόμενους μήνες.
Πηγή: https://money-tourism.gr/meioseis-stis-apeytheias-kratiseis-xenodocheion-stin-google-fernei-o-nomos-tis-psifiakes-agores/ -Posted by Anexartitos.Ta.Neα
Αν θέλετε να μαθαίνετε παράλληλα όσα σημαντικά διαδραματίζονται στα ελληνικά και ξένα media κάντε like στην σελίδα στο Facebook πατώντας εδώ.click here
Δημοσίευση σχολίου
.Τα σχόλια υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο.
. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
. Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
. Συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και greeklish αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές και μόνον αυτούς.
. Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
. Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
. Περισσότερα στους όρους χρήσης.. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου