Full width home advertisement

Travel the world

Climb the mountains

Post Page Advertisement [Top]


 

  Η αύξηση του φόρου εναέριας κυκλοφορίας κι άλλων τελών στη Γερμανία, που “φουσκώνουν” τις τιμές των αεροπορικών εισιτηρίων, επιβαρύνουν τις τσέπες και τους ταξιδιωτικούς προϋπολογισμούς των Γερμανών, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για δημοφιλείς στη γερμανική, τουριστική αγορά, προορισμούς διακοπών, ανάμεσά τους και η Ελλάδα...

 

Στο πλαίσιο αυτό, η Γερμανική Ένωση Αεροπορίας – BDL καλεί την κυβέρνηση της χώρας, η οποία θα προκύψει από τις ομοσπονδιακές εκλογές (23 Φεβρουαρίου) στη Γερμανία, μετά την κατάρρευση του τριμερούς συνασπισμού του καγκελάριου, Όλαφ Σολτς, να λάβει μέτρα, προκειμένου να μειωθεί το κόστος λειτουργίας του κλάδου και να μην “εκτοξευτούν” οι τιμές των αεροπορικών εισιτηρίων, επηρεάζοντας τα αεροπορικά ταξίδια.

Το 2025, ο κλάδος αναμένεται να επιβαρυνθεί με επιπλέον 1,2 δισεκατομμύρια ευρώ μόνο από την αύξηση του φόρου εναέριας κυκλοφορίας, την αύξηση των τελών αεροναυτιλίας -συνέπεια του Covid-19-, το υψηλό κόστος για τους ελέγχους ασφαλείας και την υποχρεωτική χρήση βιώσιμων καυσίμων, όπως εξήγησε ο πρόεδρος της BDL, Jens Bischof, κατά την παρουσίαση των ετήσιων στοιχείων της Ένωσης για το 2024.

Σύμφωνα με την BDL, η επιπλέον οικονομική επιβάρυνση από φόρους και τέλη ανήλθε, ήδη, σε 3,3 δισ. ευρώ το 2024.

Ο κ. Bischof απηύθυνε έκκληση στη μελλοντική, γερμανική κυβέρνηση να βελτιώσει τις συνθήκες-πλαίσιο για την εναέρια κυκλοφορία. “Αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να μπορέσει η Γερμανία να ακολουθήσει την ευρωπαϊκή ανάπτυξη και να εξασφαλίσει σταθερές συνδέσεις για τις επιχειρήσεις και τους ταξιδιώτες”, είπε χαρακτηριστικά.

Τόνισε δε, ότι, ενώ άλλες χώρες όπως η Σουηδία κατάργησαν τον φόρο αεροπορικών μεταφορών, το κόστος στη Γερμανία συνεχίζει να αυξάνεται, έχοντας δραματικές συνέπειες για τη σύνδεση της γερμανικής οικονομίας με τις διεθνείς αγορές.

Σύμφωνα με τον επικεφαλής της BDL, ενώ η Ευρώπη βιώνει πρωτοφανή επίπεδα αεροπορικών ταξιδιών, η Γερμανία υστερεί.
Ως εκ τούτου, η BDL επισημαίνει ότι, ενώ στην Ευρώπη τα αεροπορικά ταξίδια έχουν ξεπεράσει τα προ-πανδημικά επίπεδα, στη Γερμανία υστερούν.

 

Χάνει σε ανταγωνιστικότητα η Γερμανία

Οι συνέπειες του υψηλού κόστους αντανακλώνται σαφώς στον αριθμό των επιβατών. Ενώ η αεροπορική κίνηση στην Ευρώπη πέρυσι ξεπέρασε το επίπεδο πριν από την πανδημία, στη Γερμανία ανήλθε μόλις στο 85% των επιπέδων του 2019, με τον αριθμό των επιβατών στα γερμανικά αεροδρόμια να αυξάνεται κατά 8,7% σε 211,9 εκατομμύρια. Η χωρητικότητα των αεροπορικών θέσεων στην Ευρώπη βρίσκεται ήδη στο 104% των προ-πανδημικών επιπέδων, ενώ η Γερμανία κατατάσσεται μόλις στην 29η θέση μεταξύ 32 ευρωπαϊκών χωρών.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της BDL, το έλλειμμα είναι ιδιαίτερα εμφανές στην εγχώρια γερμανική αεροπορική κίνηση, με την προσφορά να παραμένει στάσιμη στο 50% των επιπέδων του 2019, ενώ στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες βρίσκεται στο 96%.

Το υψηλό κόστος εγκατάστασης στη Γερμανία δυσχεραίνει αισθητά την οικονομική εκμετάλλευση των εσωτερικών γερμανικών αεροπορικών γραμμών, τονίζει ο Bischof. Το αποτέλεσμα: λιγότερες πτήσεις, φτωχότερες συνδέσεις για τους ταξιδιώτες και τις επιχειρήσεις.

Για το καλοκαίρι του 2025, η BDL προβλέπει μικρό άνοδο στη Γερμανία, στο 91% των προ-πανδημικών επιπέδων, έναντι 109% στην υπόλοιπη Ευρώπη.

 

Ανταγωνιστικά μειονεκτήματα στη διεθνή αεροπορική κίνηση

Η Γερμανία χάνει τη σημασία της όχι μόνο στην Ευρώπη, αλλά και στη διηπειρωτική εναέρια κυκλοφορία. Μια μελέτη του Γερμανικού Κέντρου Αεροδιαστημικής (DLR) έδειξε ότι οι κινεζικές αεροπορικές εταιρίες έχουν αυξήσει μαζικά το μερίδιο αγοράς τους στις πτήσεις μεταξύ Ευρώπης και Κίνας. Το μερίδιό τους είναι σχεδόν διπλάσιο σε σχέση με το 2010.

Ένας λόγος για αυτό είναι το κλείσιμο του ρωσικού εναέριου χώρου για τις ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες. Ενώ οι κινεζικές αεροπορικές εταιρείες συνεχίζουν να χρησιμοποιούν πιο σύντομες διαδρομές μέσω της Ρωσίας, οι ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρίες πρέπει να κάνουν μεγάλες παρακάμψεις. Αυτό αυξάνει το κόστος και επιβαρύνει το περιβάλλον.

Ο πρόεδρος της BDL Bischof θεωρεί ότι αυτό αποτελεί ένα ακόμη παράδειγμα των άνισων συνθηκών ανταγωνισμού που αποδυναμώνουν περαιτέρω τη Γερμανία ως κέντρο αερομεταφορών: “Η κίνηση προς την Ασία και την Αφρική μετατοπίζεται όλο και περισσότερο σε κόμβους στην Τουρκία και την περιοχή του Κόλπου. Το υψηλό εθνικό κόστος εγκατάστασης επιτείνει αυτές τις ανταγωνιστικές στρεβλώσεις”, τόνισε.


 

 

 


pixiz-19-09-2018-03-25-22

 

 

Κάντε μας like στο facebook   

 

click-go-back-button

 

 

 

 

 


  
Πηγή:money-tourism.gr            -Posted by Anexartitos.Ta.Neα

 

road%2Bnews


Αν θέλετε να μαθαίνετε παράλληλα όσα σημαντικά διαδραματίζονται στα ελληνικά και ξένα media κάντε like στην σελίδα στο Facebook πατώντας εδώ.click here  

 

 
 Δημοσίευση σχολίου  

 

.Τα σχόλια υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. 

 
. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.


. Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές. 

 
. Συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και greeklish αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.


. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές και μόνον αυτούς.


. Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.


. Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.


. Περισσότερα στους όρους χρήσης.

 

        . Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Bottom Ad [Post Page]