Full width home advertisement

Travel the world

Climb the mountains

Post Page Advertisement [Top]


 

  Οι σημερινοί πολυτελείς ταξιδιώτες επιδεικνύουν μια διάθεση να ανακαλύψουν νέους προορισμούς, ενώ, παράλληλα, δίνουν ιδιαίτερη σημασία στο ευ ζην...

 Από την άλλη, οι ξενοδοχειακές αλυσίδες διευρύνουν τις συνεργασίες τους με υπερπολυτελή brands, σε μια προσπάθεια να φτάσουν στα υψηλότερα δυνατά επίπεδα τις υπηρεσίες που προσφέρουν στο πολυτελές κοινό τους. Αυτές ουσιαστικά οι τρεις νέες τάσεις στα πολυτελή ταξίδια αναδείχθηκαν στα βραβεία 2025 Star Awards, του Forbes Travel Guide (FTG).


 

Ακολουθούν οι τρεις νέες τάσεις που βρίσκονται εφέτος στο προσκήνιο στον κλάδο των πολυτελών ταξιδιών:

Τα όρια της πολυτέλειας διευρύνονται. Τα ξενοδοχεία “αγκαλιάζουν” μια ολοένα και πιο περιπετειώδη, πολυτελή πελατεία, με διάθεση να εξερευνήσει λιγότερο γνωστούς προορισμούς, όπως αποδεικνύεται από τις “αφίξεις” νέων προορισμών στη λίστα του FTG για το 2025. Η αυθεντικότητα είναι το κλειδί- οι επιθεωρητές παρατήρησαν μια αίσθηση του τόπου που δημιουργείται όχι μόνο από τη διακόσμηση και την κουζίνα, αλλά και από τη μεθοδευμένη ενσωμάτωση των τοπικών εθίμων και της ιστορίας.

Σύμφωνα με τις αξιολογήσεις οι νέοι προορισμοί της λίστας για φέτος είναι το Costa Navarino, το Μπρουνέι, η Φινλανδία, το Haikou, το Xiamen και το Xi’an, στην Κίνα, το Καζακστάν, η Μάλαγα, στην Ισπανία, το Μαυροβούνιο, η Oualidia και ο Tamuda Bay, στο Μαρόκο, το Phu Quoc, στο Βιετνάμ, η Ρουμανία και το Σάλτσμπουργκ, στην Αυστρία.

Τα ξενοδοχεία προετοιμάζουν το έδαφος για την ευεξία. Οι εμπειρίες με επίκεντρο την υγεία και η ανάγκη να αισθάνονται όμορφα και μετά το ταξίδι τους αποτελούν προτεραιότητα για τους σημερινούς ταξιδιώτες. Τα στοιχεία του FTG αποδεικνύουν ότι η τάση αυτή διατηρείται ισχυρή μεταξύ των ξενοδοχείων πέντε αστέρων και διευρύνεται σημαντικά στις κατηγορίες των τεσσάρων αστέρων και των συνιστώμενων ξενοδοχείων.

Οι πολυτελείς συνεργασίες αναβαθμίζουν το επίπεδο. Τα ξενοδοχεία συνεργάζονται με υπερπολυτελή brands με δημιουργικούς τρόπους με σκοπό να βελτιώσουν την εμπειρία των επισκεπτών. Το Atlantis The Royal, στο Ντουμπάι, για παράδειγμα, συνεργάστηκε με την Louis Vuitton για μια εικαστική δημιουργία σε όλους τους χώρους του ξενοδοχείου, για τον εορτασμό της πρώτης επετείου της πεντάστερης, ξενοδοχειακής μονάδας.

 

 

 

 


pixiz-19-09-2018-03-25-22

 

 

Κάντε μας like στο facebook   

 

click-go-back-button

 

 

 

 

 


  
Πηγή:  https://money-tourism.gr/treis-nees-taseis-anadyontai-sta-polyteli-taxidia-to-2025/          -Posted by Anexartitos.Ta.Neα

 

road%2Bnews


Αν θέλετε να μαθαίνετε παράλληλα όσα σημαντικά διαδραματίζονται στα ελληνικά και ξένα media κάντε like στην σελίδα στο Facebook πατώντας εδώ.click here  

 

 
 Δημοσίευση σχολίου  

 

.Τα σχόλια υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. 

 
. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.


. Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές. 

 
. Συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και greeklish αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.


. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές και μόνον αυτούς.


. Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.


. Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.


. Περισσότερα στους όρους χρήσης.

 

        . Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Bottom Ad [Post Page]