Προειδοποιήσεις και συμβουλές για το πως η εφαρμογή AI Overviews της Google θα μπορούσε να επηρεάσει τις στρατηγικές των εταιρειών εξέδωσε η Civitatis, πλατφόρμα για επιλεγμένες ισπανόφωνες εκδρομές και τουριστικές δραστηριότητες παγκοσμίως...
Το AI Overviews ξεκίνησε για πρώτη φορά στις ΗΠΑ τον Μάιο του 2024 και γρήγορα επεκτάθηκε σε βασικές αγορές όπως η Βραζιλία, η Ινδία, η Ινδονησία, η Ιαπωνία, το Μεξικό και το Ηνωμένο Βασίλειο. Τώρα, η ευρωπαϊκή επέκτασή του περιλαμβάνει την Αυστρία, το Βέλγιο, τη Γερμανία, την Ιρλανδία, την Ιταλία, την Πολωνία, την Πορτογαλία, την Ισπανία και την Ελβετία.
Η Google εγκαινίασε επίσημα τη νέα λειτουργία τεχνητής νοημοσύνης, AI Overviews, σε εννέα ευρωπαϊκές χώρες, η οποία θα αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες αλληλεπιδρούν με την παραδοσιακή μηχανή αναζήτησης. Η καινοτομία αυτή έχει προκαλέσει σημαντικές συζητήσεις στους τομείς του ψηφιακού μάρκετινγκ και του τουρισμού, όπου η προβολή στις μηχανές αναζήτησης είναι ζωτικής σημασίας για την προσέλκυση χρηστών.Ο Raúl Valencia, αντιπρόεδρος του τμήματος CRO & SEO της Civitatis, ανέφερε: «Η Google επαναπροσδιορίζει τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες βρίσκουν πληροφορίες.
Με τις AI Overviews, πολλές απαντήσεις θα παρέχονται απευθείας από την AI, μειώνοντας ενδεχομένως την επισκεψιμότητα σε ιστότοπους που προηγουμένως δέχονταν επισκέψεις από την Google. Για την τουριστική βιομηχανία, αυτό αποτελεί πρόκληση αλλά και ευκαιρία για προσαρμογή και ενίσχυση των στρατηγικών».
Πώς θα επηρεάσουν οι AI Overviews τον ψηφιακό τουρισμό;
Κάθε μήνα, εκατομμύρια ταξιδιώτες χρησιμοποιούν τη Google για να προγραμματίσουν τα ταξίδια τους, από την επιλογή προορισμών μέχρι την κράτηση εμπειριών. Με την εισαγωγή των AI Overviews, οι χρήστες είναι πιθανό να βρίσκουν περισσότερες απαντήσεις απευθείας, χωρίς να χρειάζεται να κάνουν κλικ σε παραδοσιακούς συνδέσμους. «Εάν η ΤΝ απαντήσει σε ερωτήσεις όπως «Ποια είναι η καλύτερη ξενάγηση στη Ρώμη;» ή «Ποια ξενάγηση μου προτείνετε να κάνω στη Ρώμη με δύο παιδιά τον ερχόμενο Μάιο;», οι χρήστες μπορούν να λάβουν πληροφορίες χωρίς να χρειάζεται να επισκεφθούν έναν ιστότοπο. Αυτό σημαίνει ότι οι τουριστικές εταιρείες θα πρέπει να καινοτομήσουν στις στρατηγικές περιεχομένου τους και να διαφοροποιηθούν ακόμη περισσότερο μέσω ποιοτικού περιεχομένου», ανέφερε ο Valencia, προσθέτοντας ότι οι κύριες προκλήσεις για τον τουριστικό τομέα θα είναι “η διατήρηση του κύρους και της αξιοπιστίας, τόσο στις μηχανές αναζήτησης όσο και στους χρήστες”.
Πώς μπορούν να προσαρμοστούν οι τουριστικές εταιρείες;
Για να παραμείνουν ανταγωνιστικές σε αυτό το μεταβαλλόμενο ψηφιακό τοπίο, οι φορείς και οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να αναλάβουν άμεσα δράση:
- Προτεραιότητα σε υψηλής ποιότητας, εμπεριστατωμένο περιεχόμενο – Βεβαίωση ότι το περιεχόμενο του ιστότοπου υπερβαίνει τις βασικές πληροφορίες, προσφέροντας μοναδικές γνώσεις, γνώμες εμπειρογνωμόνων και ενημερωμένες συστάσεις που η τεχνητή νοημοσύνη δεν μπορεί εύκολα να αναπαράγει.
- Βελτιστοποίηση για ερωτήματα αναζήτησης που αφορούν συνομιλίες και μακροχρόνιες αναζητήσεις – Οι επισκοπήσεις AI δίνουν προτεραιότητα στις φωνητικές ερωτήσεις, οπότε οι επιχειρήσεις θα πρέπει να προσαρμόσουν τις στρατηγικές SEO τους ώστε να επικεντρωθούν στην απάντηση λεπτομερών και συγκεκριμένων ερωτημάτων των χρηστών.
- Ενίσχυση του κύρους του brand πέραν της Google – Διαφοροποίηση των πηγών επισκεψιμότητας επενδύοντας στη δέσμευση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και στις συνεργασίες για να μειωθεί η εξάρτηση από την επισκεψιμότητα που δημιουργείται από τις μηχανές αναζήτησης.
«Οι επισκοπήσεις AI αντιπροσωπεύουν μια σημαντική αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες αλληλεπιδρούν με τις πληροφορίες στη Google. Για τις τουριστικές επιχειρήσεις, η πρόκληση αυτή σημαίνει προσαρμογή σε νέες δυναμικές και εξέλιξη των ψηφιακών στρατηγικών», αναφέρει η Civitatis.
Πηγή:https://money-tourism.gr/google-ai/ -Posted by Anexartitos.Ta.Neα
Αν θέλετε να μαθαίνετε παράλληλα όσα σημαντικά διαδραματίζονται στα ελληνικά και ξένα media κάντε like στην σελίδα στο Facebook πατώντας εδώ.click here
Δημοσίευση σχολίου
.Τα σχόλια υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο.
. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
. Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
. Συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και greeklish αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές και μόνον αυτούς.
. Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
. Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
. Περισσότερα στους όρους χρήσης.. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου