Full width home advertisement

Travel the world

Climb the mountains

Post Page Advertisement [Top]


 

 Οι ταξιδιωτικές εταιρείες που χρησιμοποιούν το TikTok για μάρκετινγκ αντιμετωπίζουν αβεβαιότητα καθώς πλησιάζει η προθεσμία της 5ης Απριλίου για να αποφύγουν την απαγόρευση στις ΗΠΑ...

 

Χωρίς σαφή συμφωνία εξαγοράς του TikTok στον ορίζοντα, το διακύβευμα είναι υψηλό για τις ταξιδιωτικές μάρκες που έχουν δημιουργήσει σημαντικούς οπαδούς. Η Expedia έχει συγκεντρώσει 1,8 εκατομμύρια ακολούθους, ενώ η Royal Caribbean έχει 1,3 εκατομμύρια και το τμήμα πάρκων της Walt Disney Co. έχει 12 εκατομμύρια.

 

«Αυτό έχει σημασία για τα ταξίδια επειδή το TikTok είναι ένα από τα πιο δημοφιλή κανάλια μάρκετινγκ στον κόσμο», δήλωσε η Hannah Bennett, επικεφαλής ταξιδιών της TikTok στο Ηνωμένο Βασίλειο, σε συνέντευξη στο Skift τον Ιανουάριο.

Ο πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ θα συζητήσει με το προσωπικό μια τελική πρόταση πιθανών ιδιωτών επενδυτών για το TikTok την Τετάρτη, σύμφωνα με πηγές που μίλησαν στοCBS News.

Ο πρόεδρος Τραμπ έδειξε την περασμένη εβδομάδα ότι είναι δεκτικός στο να διατηρήσει την πλατφόρμα σε λειτουργία, λέγοντας στους δημοσιογράφους ότι «θα ήθελε να δει το TikTok να παραμένει ζωντανό» και σημειώνοντας «τεράστιο ενδιαφέρον» από πιθανούς αγοραστές, σύμφωνα με το Reuters.

 

 

Κρίσιμο κανάλι μάρκετινγκ

Το TikTok λειτουργεί ως κρίσιμο κανάλι μάρκετινγκ, με το 69% των χρηστών του να ανακαλύπτουν ταξιδιωτικά brand μέσω της εφαρμογής, σύμφωνα με στοιχεία της. Περισσότεροι από 170 εκατομμύρια Αμερικανοί είναι στο TikTok, δήλωσε η εταιρεία.

Αυτό σημαίνει ότι αν προχωρήσει η απαγόρευση, η ταξιδιωτική βιομηχανία θα αναγκαστεί να προσαρμόσει τις μεθόδους μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τους πελάτες εντός των ΗΠΑ, παρόμοια με τον τρόπο που χρειάστηκε να προσαρμοστούν οι μάρκες στην Ινδία, η οποία έχει ήδη απαγορεύσει το TikTok.

 

H Bennett δήλωσε στο Skift τον Ιανουάριο ότι η εταιρεία δοκίμαζε ένα νέο προϊόν ειδικά για τα ταξίδια, που ονομάζεται «Travel Ads », το οποίο επιτρέπει στους διαφημιστές ταξιδιών να προωθούν κρατήσεις στον δικό τους ιστότοπο. Αλλά οι πελάτες των ΗΠΑ δεν θα μπορούν να έχουν πρόσβαση σε αυτό όσο ισχύει η απαγόρευση, πράγμα που σημαίνει ότι οι ταξιδιωτικές μάρκες θα μπορούσαν να χάσουν αυτές τις κρατήσεις.

 

 

 


pixiz-19-09-2018-03-25-22

 

 

 

Κάντε μας like στο facebook   

 

click-go-back-button

 

 

 

 

 


  
Πηγή:/money-tourism.gr         -Posted by Anexartitos.Ta.Neα

 

road+news


Αν θέλετε να μαθαίνετε παράλληλα όσα σημαντικά διαδραματίζονται στα ελληνικά και ξένα media κάντε like στην σελίδα στο Facebook πατώντας εδώ.click here  

 

 
 Δημοσίευση σχολίου  

 

.Τα σχόλια υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. 

 
. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.


. Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές. 

 
. Συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και greeklish αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.


. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές και μόνον αυτούς.


. Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.


. Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.


. Περισσότερα στους όρους χρήσης.

 

        . Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Bottom Ad [Post Page]