Με νέα ρεκόρ στις αεροπορικές αφίξεις και αυξημένες πληρότητες σε δημοφιλείς προορισμούς, η Ελλάδα επιβεβαιώνει τη δυναμική της στην παγκόσμια τουριστική σκακιέρα το καλοκαίρι του 2025...
Γράφει η Σοφία Παπανδρέου
Το στοίχημα της ποιοτικής αναβάθμισης και της στρατηγικής εξωστρέφειας φαίνεται να αποδίδει, με την Ελλάδα να σκαρφαλώνει στην κορυφή της προτίμησης πολλών αγορών.
Ηνωμένο Βασίλειο – Πιστοί επισκέπτες, ισχυρά νούμερα
5,7 εκατομμύρια αεροπορικές θέσεις το 2025
Αύξηση 3,6% σε σχέση με το 2024
Το Νότιο Αιγαίο, η Αττική και τα Ιόνια βρίσκονται στην κορυφή της ζήτησης
Η Ελλάδα διατηρεί σταθερά την 3η θέση στις προτιμήσεις των Βρετανών, μετά την Ισπανία και την Ιταλία, ενώ παρατηρείται ενίσχυση κρατήσεων εκτός υψηλής σεζόν.
Γερμανία – Ο παραδοσιακός σύμμαχος
4,8 εκατ. διαθέσιμες θέσεις (+3,9%)
Κρήτη, Ρόδος και Χαλκιδική οι βασικοί πόλοι
Οι Γερμανοί παραμένουν το πιο πολυπληθές τουριστικό ρεύμα, με ιδιαίτερη στροφή προς οικογενειακούς και ήπιους προορισμούς.
ΗΠΑ – Η μεγάλη έκρηξη
727.000 θέσεις για το 2025 (+21,6%)
Η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη φιλοξενούν νέα δρομολόγια απευθείας πτήσεων
Η αύξηση είναι εντυπωσιακή, αποτέλεσμα στρατηγικών συνεργασιών με αεροπορικές εταιρείες και της εστίασης στην τουριστική προβολή των πόλεων-πυλών.
Γαλλία και Ιταλία – Η Μεσόγειος αναζητά εναλλακτικές
Η Ελλάδα εδραιώνει την 3η θέση προτίμησης πίσω από Ισπανία και Πορτογαλία
Αύξηση κρατήσεων σε Σποράδες, Κυκλάδες και Πήλιο – σημάδι στροφής σε αυθεντικές εμπειρίες
Ισραήλ – Παρά την κρίση, διατηρείται η δυναμική
Άνοδος 42,3% πριν τη γεωπολιτική ένταση της άνοιξης
Η Κρήτη και η Χαλκιδική παραμένουν πρώτες επιλογές
Η Ελλάδα στις Top 5 θέσεις 12 αγορών
Η χώρα είναι πλέον μέσα στην πεντάδα των δημοφιλέστερων προορισμών για 12 από τις 14 βασικές αγορές που συνεισφέρουν το 75% των τουριστικών της εισπράξεων.
Από το μοντέλο του “ήλιου και θάλασσας” σε μια στρατηγική εμπειρίας
Η σταθερή ανάπτυξη του τουρισμού οφείλεται όχι μόνο στη φυσική ομορφιά της χώρας, αλλά και σε:
Την ψηφιακή αναβάθμιση των υπηρεσιών
Την εξωστρεφή στρατηγική μάρκετινγκ του ΕΟΤ
Την έμφαση στην πολιτιστική κληρονομιά και τον θεματικό τουρισμό
Με τις κρίσεις να αναδιαμορφώνουν τη διεθνή τουριστική ροή, η Ελλάδα φαίνεται έτοιμη να αποτελέσει σταθερό πυλώνα στον χάρτη των premium προορισμών.
Ο Τουρισμός ως Πυλώνας Στρατηγικής Ανάπτυξης
Ο τουρισμός το 2025 δεν είναι απλώς αριθμοί και αφίξεις. Είναι ο καθρέφτης της διεθνούς εικόνας της Ελλάδας: μιας χώρας που προσελκύει, εξελίσσεται και επανατοποθετείται ψηλά στις συνειδήσεις επισκεπτών παγκοσμίως. Με την πολυμορφία των προορισμών, τη στρατηγική δικτύωση με αγορές-κλειδιά και την ολοένα και πιο ποιοτική παροχή υπηρεσιών, η Ελλάδα δεν ακολουθεί τις εξελίξεις — τις διαμορφώνει.
Σε έναν αβέβαιο και ανταγωνιστικό κόσμο, η Ελλάδα αποδεικνύει ότι με σωστό σχεδιασμό, εξωστρέφεια και σεβασμό στην εμπειρία του ταξιδιώτη, μπορεί να μετατρέψει κάθε σεζόν σε στρατηγική νίκη. Ο τουρισμός παραμένει η αιχμή του δόρατος — αλλά πλέον, όχι μόνο για το καλοκαίρι.
Από newsroom της Σοφίας Παπανδρέου -Posted by Anexartitos.Ta.Neα
Αν θέλετε να μαθαίνετε παράλληλα όσα σημαντικά διαδραματίζονται στα ελληνικά και ξένα media κάντε like στην σελίδα στο Facebook πατώντας εδώ.click here
Δημοσίευση σχολίου
.Τα σχόλια υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο.
. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
. Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
. Συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και greeklish αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές και μόνον αυτούς.
. Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
. Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
. Περισσότερα στους όρους χρήσης.. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου