Full width home advertisement

Travel the world

Climb the mountains

Post Page Advertisement [Top]


 

  Οδήγηση με έναν επιβάτη: Πότε το πρόστιμο γίνεται κανόνας...

 

   Η Γαλλία πρωτοπορεί με ένα νέο μέτρο που έχει προκαλέσει συζητήσεις: πρόστιμο 135 ευρώ για όσους οδηγούν μόνοι τους σε λωρίδες κυκλοφορίας που προορίζονται για carpooling

Το μέτρο εφαρμόζεται ήδη στην περιοχή του Παρισιού και έχει στόχο τη μείωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης και των εκπομπών ρύπων.

 

 

Τι προβλέπει το μέτρο

Οι ειδικές λωρίδες, με σήμανση ρόμβου, επιτρέπεται να χρησιμοποιούνται μόνο από οχήματα με τουλάχιστον δύο επιβάτες. Εξαιρούνται ταξί, λεωφορεία, ασθενοφόρα, περιπολικά, μοτοσικλέτες με δύο αναβάτες και οχήματα ΑμεΑ. Η παραβίαση του κανόνα επιφέρει πρόστιμο 135 ευρώ, με την εφαρμογή να γίνεται μέσω ειδικών καμερών που ανιχνεύουν τον αριθμό επιβατών.

 

 


 

Θετικά του μέτρου

  • Μείωση κυκλοφοριακής συμφόρησης: Με λιγότερα οχήματα στους δρόμους, η ροή της κυκλοφορίας βελτιώνεται.

  • Περιβαλλοντικά οφέλη: Η προώθηση του carpooling συμβάλλει στη μείωση των εκπομπών CO₂.

  • Ενίσχυση της κοινωνικής συνείδησης: Οι οδηγοί ενθαρρύνονται να μοιράζονται το όχημά τους, μειώνοντας το ατομικό αποτύπωμα.

  • Αποτελεσματική επιβολή: Η χρήση καμερών καθιστά το μέτρο δύσκολο να παρακαμφθεί.

 

 

Αρνητικά του μέτρου

  • Περιορισμός της ελευθερίας μετακίνησης: Ορισμένοι οδηγοί δεν έχουν τη δυνατότητα να μετακινούνται με άλλους.

  • Κίνδυνος αδικιών: Οι κάμερες μπορεί να μην εντοπίζουν σωστά τους επιβάτες, ειδικά σε περιπτώσεις παιδιών ή χαμηλού φωτισμού.

  • Κοινωνικές ανισότητες: Το μέτρο μπορεί να επηρεάσει δυσανάλογα άτομα που εργάζονται σε ωράρια ή περιοχές όπου το carpooling δεν είναι εφικτό.

  • Αντίδραση του κοινού: Πολλοί οδηγοί θεωρούν το μέτρο υπερβολικά αυστηρό και τιμωρητικό.

 

   Το μέτρο της Γαλλίας ανοίγει τη συζήτηση για το πώς μπορούν οι πόλεις να αντιμετωπίσουν την κυκλοφοριακή συμφόρηση και την κλιματική κρίση. Αν και έχει σαφή περιβαλλοντικά και λειτουργικά οφέλη, η εφαρμογή του απαιτεί προσεκτικό σχεδιασμό, διαφάνεια και ευαισθησία στις κοινωνικές ανάγκες.

  Θα μπορούσε ένα τέτοιο μέτρο να εφαρμοστεί και στην Ελλάδα; Ίσως, αλλά μόνο με τις κατάλληλες υποδομές και κοινωνική αποδοχή.

 


 

 

 


 


pixiz-19-09-2018-03-25-22

 

 

 

 

 

 

 Μείνετε μπροστά στις εξελίξεις — κάντε Like στο Facebook

 

click-go-back-button

 

 

 

 

 


  Από το newsroom 

  της Σοφίας Παπανδρέου 

     -Posted by Anexartitos.Ta.Neα

 

road+news


Αν θέλετε να μαθαίνετε παράλληλα όσα σημαντικά διαδραματίζονται στα ελληνικά και ξένα media κάντε like στην σελίδα στο Facebook πατώντας εδώ.click here  

 

 
 Δημοσίευση σχολίου  

 

.Τα σχόλια υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. 

 
. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.


. Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές. 

 
. Συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και greeklish αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.


. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές και μόνον αυτούς.


. Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.


. Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.


. Περισσότερα στους όρους χρήσης.

 

        . Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Bottom Ad [Post Page]