Full width home advertisement

Travel the world

Climb the mountains

Post Page Advertisement [Top]

   


 

  «My1521» από την ΑΑΔΕ: Νέα εποχή στην εξυπηρέτηση φορολογουμένων με τρία επίπεδα υποστήριξης...

 

 

Σε πλήρη λειτουργία τέθηκε η νέα εφαρμογή My1521 της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, η οποία συνδυάζει την τηλεφωνική γραμμή 1521 με μια σύγχρονη ψηφιακή πλατφόρμα, προσφέροντας πολυκαναλική εξυπηρέτηση στους πολίτες και τις επιχειρήσεις.

Η εφαρμογή παρουσιάστηκε επίσημα από τον Διοικητή της ΑΑΔΕ, Γιώργο Πιτσιλή, παρουσία του Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης Κωστή Χατζηδάκη και του Υπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κυριάκου Πιερρακάκη. Όπως τονίστηκε, στόχος είναι η πιο φιλική, γρήγορη και αποτελεσματική επικοινωνία του κράτους με τον φορολογούμενο.

 


Τρία επίπεδα υποστήριξης

Η νέα δομή του My1521 βασίζεται σε τρία επίπεδα εξυπηρέτησης, ώστε κάθε αίτημα να αντιμετωπίζεται με τον κατάλληλο τρόπο:

  1. Επίπεδο 1 – Εκπρόσωποι Εξυπηρέτησης Παρέχουν άμεση καθοδήγηση για γενικά ερωτήματα και ηλεκτρονικές υπηρεσίες. Το προσωπικό αυξάνεται από 120 σε 200 άτομα για καλύτερη ανταπόκριση.

  2. Επίπεδο 2 – Εξειδικευμένοι Εκπρόσωποι Διαχειρίζονται πιο σύνθετα αιτήματα που απαιτούν πρόσβαση σε πληροφοριακά συστήματα και ειδικές γνώσεις.

  3. Επίπεδο 3 – Υπηρεσίες Υψηλής Εξειδίκευσης Αντιμετωπίζουν πολύπλοκα ζητήματα που απαιτούν θεσμικές ή διοικητικές αποφάσεις.

 

Αποτελέσματα πιλοτικής λειτουργίας

Κατά την πιλοτική λειτουργία τον Αύγουστο 2025, το νέο σύστημα πέτυχε εντυπωσιακά αποτελέσματα:

  • Πάνω από 95% των κλήσεων απαντήθηκαν

  • Το 85% των κλήσεων απαντήθηκε μέσα στα πρώτα 20 δευτερόλεπτα

  • Ο μέσος χρόνος αναμονής μειώθηκε σε λιγότερο από 1 λεπτό

  • Το ποσοστό επίλυσης με την πρώτη επικοινωνία έφτασε το 85%

 

Ψηφιακός μετασχηματισμός με επίκεντρο τον πολίτη

  Το My1521 εντάσσεται στον ευρύτερο σχεδιασμό ψηφιακού μετασχηματισμού του Δημοσίου, με στόχο μια πιο ανοικτή, αποδοτική και ανθρώπινη δημόσια διοίκηση. Όπως δήλωσε ο Κυριάκος Πιερρακάκης, «το κράτος δεν εξυπηρετεί μόνο ψηφιακά, αλλά πολυκαναλικά, με σεβασμό στις ανάγκες του πολίτη»

 

 

 

 

 

 

 


 


pixiz-19-09-2018-03-25-22

 

 

 

 

 

 

 Μείνετε μπροστά στις εξελίξεις — κάντε Like στο Facebook

 

click-go-back-button

 

 

 

 

 


  Από το newsroom 

  της Χλόη Βουνιώτη

     -Posted by Anexartitos.Ta.Neα

 

road+news


Αν θέλετε να μαθαίνετε παράλληλα όσα σημαντικά διαδραματίζονται στα ελληνικά και ξένα media κάντε like στην σελίδα στο Facebook πατώντας εδώ.click here  

 

 
 Δημοσίευση σχολίου  

 

.Τα σχόλια υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. 

 
. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.


. Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές. 

 
. Συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και greeklish αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.


. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές και μόνον αυτούς.


. Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.


. Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.


. Περισσότερα στους όρους χρήσης.

 

        . Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Bottom Ad [Post Page]