Full width home advertisement

Travel the world

Climb the mountains

Post Page Advertisement [Top]


Τέλος εποχής για τα ΙΧ βενζίνης και diesel στην ΕΕ: Τι σημαίνει η απαγόρευση από το 2035...

 

  Η Ευρωπαϊκή Ένωση βρίσκεται σε τροχιά ριζικής αλλαγής στον τομέα των μεταφορών, με την απόφαση για απαγόρευση πώλησης νέων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης από το 2035 να προκαλεί έντονες αντιδράσεις, πολιτικές συγκρούσεις και τεχνολογικές αναζητήσεις.

 

 Τι προβλέπει η απόφαση

Στο πλαίσιο της Πράσινης Συμφωνίας και της στρατηγικής για μηδενικές εκπομπές άνθρακα έως το 2050, η ΕΕ ενέκρινε νομοθεσία που προβλέπει:

  • Την πλήρη απαγόρευση πώλησης νέων ΙΧ με κινητήρες βενζίνης και diesel από το 2035.

  • Εξαιρέσεις μόνο για οχήματα που χρησιμοποιούν συνθετικά καύσιμα ή υδρογόνο, εφόσον αποδείξουν μηδενικές εκπομπές CO₂.

  • Ενίσχυση της ηλεκτροκίνησης με επιδοτήσεις, υποδομές φόρτισης και φορολογικά κίνητρα.

 

 Οι αντιδράσεις και οι εντάσεις

Η απόφαση έχει προκαλέσει διχασμό μεταξύ των κρατών-μελών και των βιομηχανιών:

  • Η Γερμανία ηγείται των αντιδράσεων, ζητώντας εξαιρέσεις για τα συνθετικά καύσιμα και προστασία της αυτοκινητοβιομηχανίας της.

  • Η Ιταλία και η Πολωνία εκφράζουν ανησυχίες για τις επιπτώσεις στην απασχόληση και την οικονομία.

  • Η Γαλλία και η Ισπανία υποστηρίζουν την απαγόρευση, βλέποντας ευκαιρίες για καινοτομία και πράσινη ανάπτυξη.

 

Η θέση της Ελλάδας

Η Ελλάδα, μέσω του Εθνικού Σχεδίου για την Ενέργεια και το Κλίμα (ΕΣΕΚ), ευθυγραμμίζεται με την ευρωπαϊκή στρατηγική:

  • Προβλέπει σταδιακή κατάργηση των ΙΧ βενζίνης και diesel έως το 2030 για τις πόλεις και το 2035 πανελλαδικά.

  • Ενισχύει την ηλεκτροκίνηση με επιδοτήσεις αγοράς EV, ανάπτυξη σταθμών φόρτισης και φορολογικά κίνητρα.

 

 Προκλήσεις και προοπτικές

Η μετάβαση δεν είναι εύκολη. Οι βασικές προκλήσεις περιλαμβάνουν:

  • Υψηλό κόστος ηλεκτρικών οχημάτων και περιορισμένη προσβασιμότητα.

  • Ανεπαρκείς υποδομές φόρτισης, ειδικά σε αγροτικές περιοχές.

  • Τεχνολογική αβεβαιότητα γύρω από τα συνθετικά καύσιμα και την αποθήκευση ενέργειας.

 

Ωστόσο, η απαγόρευση αποτελεί ισχυρό μήνυμα για την κλιματική δράση και την ανάγκη για βιώσιμες μεταφορές.

 

 

 Το μέλλον είναι ηλεκτρικό — αλλά όχι χωρίς εμπόδια

   Η απόφαση της ΕΕ να τραβήξει «χειρόφρενο» στα ΙΧ βενζίνης και diesel δεν είναι απλώς μια περιβαλλοντική πολιτική. Είναι μια τεκτονική αλλαγή στον τρόπο που κινούμαστε, παράγουμε και καταναλώνουμε. Αν και η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση φαντάζει αναπόφευκτη, η επιτυχία της θα εξαρτηθεί από την τεχνολογική ετοιμότητα, την κοινωνική αποδοχή και την πολιτική βούληση.

   Το 2035 δεν είναι τόσο μακριά όσο φαίνεται. Και είτε είμαστε έτοιμοι είτε όχι, η Ευρώπη έχει ήδη ξεκινήσει τη διαδρομή προς ένα μέλλον χωρίς καυσαέρια. Το ερώτημα είναι: θα ακολουθήσουμε ή θα μείνουμε πίσω;


 

 

 



 

 

 


 


pixiz-19-09-2018-03-25-22

 

 

 

 

 

 

 Μείνετε μπροστά στις εξελίξεις — κάντε Like στο Facebook

 

click-go-back-button

 

 

 

 

 


  Από το newsroom 

  Γράφει η Σοφία Παπανδρέου

     -Posted by Anexartitos.Ta.Neα

 

road+news


Αν θέλετε να μαθαίνετε παράλληλα όσα σημαντικά διαδραματίζονται στα ελληνικά και ξένα media κάντε like στην σελίδα στο Facebook πατώντας εδώ.click here  

 

 
 Δημοσίευση σχολίου  

 

.Τα σχόλια υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. 

 
. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.


. Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές. 

 
. Συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και greeklish αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.


. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές και μόνον αυτούς.


. Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.


. Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.


. Περισσότερα στους όρους χρήσης.

 

        . Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Bottom Ad [Post Page]