Full width home advertisement

Travel the world

Climb the mountains

Post Page Advertisement [Top]

 


 

 Το Black Friday έχει καθιερωθεί ως η κορυφαία εμπορική στιγμή του Νοεμβρίου...

 

 Στην πράξη, όμως, πολλές από τις «προσφορές» που βλέπουμε δεν είναι πραγματικές. 

 

   Αντί για μεγάλες ευκαιρίες, οι καταναλωτές συχνά βρίσκονται αντιμέτωποι με παραπλανητικές πρακτικές που αλλοιώνουν το αρχικό νόημα της ημέρας.

🔹 Τα πιο συνηθισμένα «τρικ» των καταστημάτων

  • Τεχνητές εκπτώσεις: Αύξηση τιμών λίγο πριν το Black Friday ώστε η «έκπτωση» να φαίνεται μεγαλύτερη.

  • Περιορισμένα αποθέματα: Προσφορές που ισχύουν μόνο για ελάχιστα κομμάτια, δημιουργώντας ψευδαίσθηση ευκαιρίας.

  • Παραπλανητικές συγκρίσεις: Αναφορά σε «προηγούμενη τιμή» που δεν ήταν ποτέ η πραγματική τιμή αγοράς.

  • Δελεαστικά πακέτα: Συνδυασμός προϊόντων χαμηλής ζήτησης με πιο δημοφιλή, ώστε να φαίνεται ότι υπάρχει συνολική έκπτωση.

  • Ψυχολογική πίεση: Χρήση όρων όπως «μόνο για σήμερα» ή «τελευταία ευκαιρία» για να ενισχυθεί η παρορμητική αγορά.

 

 

🔹 Επιπτώσεις στους καταναλωτές

  • Παρορμητικές αγορές: Ο φόβος ότι «θα χάσουν την ευκαιρία» οδηγεί σε αγορές που δεν χρειάζονται.

  • Μειωμένη εμπιστοσύνη: Όταν αποκαλύπτονται οι ψευδείς εκπτώσεις, οι καταναλωτές χάνουν την εμπιστοσύνη τους στα καταστήματα.

  • Υποβάθμιση του θεσμού: Το Black Friday χάνει την αξία του ως ημέρα πραγματικών προσφορών και γίνεται απλώς μια εμπορική στρατηγική.

🔹 Πώς να προστατευτείς

  • Σύγκρινε τιμές σε διαφορετικά καταστήματα πριν και κατά τη διάρκεια του Black Friday.

  • Χρησιμοποίησε εργαλεία παρακολούθησης τιμών (π.χ. Skroutz, BestPrice) για να δεις το ιστορικό τιμής ενός προϊόντος.

  • Εστίασε στην πραγματική ανάγκη: Αγόρασε μόνο ό,τι χρειάζεσαι, όχι ό,τι φαίνεται «ευκαιρία».

  • Δώσε σημασία στην τελική τιμή, όχι στο ποσοστό έκπτωσης.

 

 


    Το Black Friday έχει μετατραπεί από ημέρα μεγάλων εκπτώσεων σε ημέρα εμπορικών ψευδαισθήσεων. Οι καταναλωτές καλούνται να είναι πιο προσεκτικοί και ενημερωμένοι, ώστε να ξεχωρίζουν τις πραγματικές προσφορές από τις παραπλανητικές.

  Μόνο έτσι το Black Friday μπορεί να ξανακερδίσει την αξία του ως γιορτή των εκπτώσεων και όχι ως γιορτή των «τρικ».

 

 

 

 


 

 

 




 

 


 


pixiz-19-09-2018-03-25-22

 

 

 

 

 

 

 Μείνετε μπροστά στις εξελίξεις — κάντε Like στο Facebook

 

click-go-back-button

 

 

 

 

 


  Από το newsroom 

  Γράφει η Πηνελόπη Μπουρινέζου

     -Posted by Anexartitos.Ta.Neα

 

road+news


Αν θέλετε να μαθαίνετε παράλληλα όσα σημαντικά διαδραματίζονται στα ελληνικά και ξένα media κάντε like στην σελίδα στο Facebook πατώντας εδώ.click here  

 

 
 Δημοσίευση σχολίου  

 

.Τα σχόλια υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. 

 
. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.


. Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές. 

 
. Συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και greeklish αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.


. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές και μόνον αυτούς.


. Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.


. Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.


. Περισσότερα στους όρους χρήσης.

 

        . Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Bottom Ad [Post Page]