Full width home advertisement

Travel the world

Climb the mountains

Post Page Advertisement [Top]


Σε χώρες που οι θεσμοί και τα καταναλωτικά ήθη λειτουργούν (τουλάχιστον σε ένα πολύ υψηλότερο βαθμό απ' ότι στα καθ' υμάς), περιστατικά όπως αυτό της...



Nestle και του Nesquick δεν αποτελούν εξαίρεση, αλλά μάλλον τον κανόνα.

Στην συγκεκριμένη περίπτωση μάλιστα πρόκειται για κάποιο «παράπτωμα» που σε άλλες χώρες θα είχε περάσει στα ψιλά, στην Βρετανία όμως έγινε μεγάλο θέμα.

Συγκεκριμένα, στην συσκευασία του γνωστού σοκολατούχου ροφήματος για παιδιά, η Nestle γράφει στο επάνω τμήμα ένα προωθητικό μήνυμα, λέγοντας ότι το προϊόν της είναι «ο καλύτερος τρόπος να ξεκινήσεις την ημέρα σου». Το μήνυμα αυτό ενόχλησε έναν οργανισμό για την διατροφή των παιδιών, ο οποίος κατέφυγε στην αρμόδια Αρχή για τις διαφημίσεις στην Βρετανία, που με την σειρά της υποχρέωσε την εταιρία να σταματήσει να αναγράφει αυτό το σύνθημα στις συσκευασίες του προϊόντος.
Σύμφωνα με την συγκεκριμένη υπηρεσία, η αναφορά στο ότι αυτό το προϊόν είναι ο καλύτερος τρόπος να ξεκινήσει ένα παιδί την ημέρα του, δίνει την εντύπωση στο ίδιο (αλλά και στους γονείς του) ότι πρόκειται για ένα υγιεινό προϊόν, την ίδια στιγμή που διαθέτει πολύ υψηλά επίπεδα ζάχαρης κάτι που συνηγορεί προς το αντίθετο.

Σύμφωνα με την ανάλυση του προϊόντος, τρεις κουταλιές από αυτό που είναι η συνήθης δοσολογία, περιέχουν πάνω από 20 γραμμάρια ζάχαρης, ποσότητα που αποτελεί τα 2/3 της ημερήσιας συνιστώμενης δόσης για παιδιά σε ηλικία 11 και άνω, και θεωρείται υψηλή με βάση την οδηγία του Υπουργείου Υγείας της Βρετανίας.

Η Νestle έχει απασχολήσει τους Οργανισμούς Υγείας και σε άλλες περιπτώσεις, ιδίως με την μεγάλη διαμάχη που είχε ξεσπάσει ήδη από την δεκαετία του 80 σχετικά με τα προϊόντα γάλακτος για τα βρέφη, τα οποία όπως την κατήγγειλαν άλλαζαν τα ήθη στον αναπτυσσόμενο κόσμο, ωθώντας τις μητέρες να μην θηλάζουν τα παιδιά τους, κάτι που είναι σαφώς πιο υγιεινό για τα βρέφη.

Επίσης έχει κατηγορηθεί πολλοί από τους προμηθευτές της χρισμοποιούν μικρά παιδιά στα εργοστάσια κατασκευής των προϊόντων της, ενώ υπήρξε και σημαντικό σκάνδαλο στο οποίο βρέθηκε κρέας αλόγου μέσα σε προϊόντα με βάση το βοδινό κρέας στην Ισπανία και την Ιταλία

Στην συγκεκριμένη περίπτωση του Nesquick η παραπλάνηση εντοπίζεται ακόμα και στην χρήση του λαγού ως κεντρικού «ήρωα» της παρουσίας του προϊόντος, ενός ζώου που σύμφωνα με την Αρχή Διαφημιστικής Δεοντολογίας της Βρετανίας είναι υπόδειγμα «ενός ενεργού και δυναμικού ζώου, ενός χαρακτήρα γεμάτου ενέργεια, που μπορεί να προωθεί ένα υγιεινό τρόπο ζωής», κάτι που δένει με το σύνθημα για το «καλύτερο ξεκίνημα της ημέρας».

Η εταιρία υποστήριξε ότι περισσότερο από το μισό της ζάχαρης στο προετοιμασμένο ποτό της προέρχεται από την λακτόση η οποία βρίσκεται στο γάλα, ενώ περιλαμβάνει παράλληλα θρεπτικά συστατικά όπως οι βιταμίνες C και D, ψευδάργυρο και σίδηρο.

Όμως η Aρχή Δεοντολογίας φαίνεται να μην πτοείται, και συστήνει στη Nestle να αφαιρέσει το σύνθημα, καθώς ενθαρρύνει τις φτωχές διατροφικές συνήθειες στα παιδιά, και η διαφήμιση είναι παραπλανητική σε ότι αφορά την υγεία τους.









https://www.facebook.com/Anexartitos.Ta.NeaΑν θέλετε να μαθαίνετε παράλληλα όσα σημαντικά διαδραματίζονται στα ελληνικά και ξένα media κάντε like στην σελίδα στο Facebook πατώντας εδώ.click here 


  Δημοσίευση σχολίου
  Τα σχόλια υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο.
. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
. Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
. Συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και greeklish αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές και μόνον αυτούς.
. Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
. Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
. Περισσότερα στους όρους χρήσης.
. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Bottom Ad [Post Page]