Full width home advertisement

Travel the world

Climb the mountains

Post Page Advertisement [Top]

Την πεπατημένη των ναυλώσεων φαίνεται ότι ακολουθεί και η Attica Group
σύμφωνα με ισπανικά δημοσιεύματα. Πιο συγκεκριμένα η ελληνική εταιρεία φαίνεται να έχει αποφασίσει τη δυναμική επέκταση των δραστηριοτήτων της στην αγορά του Μαρόκου, σε συνεργασία με ισχυρό μπλοκ μαροκινών τραπεζών...
 
Αρχικά ο στόχος είναι η δημιουργία μιας εταιρείας σε τοπικό επίπεδο, ενώ μακροχρόνια η συνεργασία μεταξύ των δυο μερών αναμένεται να εξελιχθεί περαιτέρω, καθώς η νέα εταιρεία επιδιώκει να βάλει πόδι και σε άλλες γραμμές στη Μεσόγειο που συνδέουν το Μαρόκο με την Ευρώπη (Ισπανία, Γαλλία), με κυριότερο ενδιαφέρον τα λιμάνια της Νότιας Γαλλίας (Sete) και του Nador (Μαρόκο).
 Γεγονός, που αναμφίβολα θα πυροδοτήσει τον ανταγωνισμό με τις υπόλοιπες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην περιοχή (Baleària και Trasmediterránea) και οι οποίες αναμένεται να αντιδράσουν με την υλοποίηση του συγκεκριμένου εγχειρήματος.

Η εταιρεία που φαίνεται ότι θα αποτελέσει τη βάση της συγκεκριμένης επιχειρηματικής συνεργασίας θα είναι η African Moroccan Line και θα ξεκινήσει τη δραστηριότητα της στη γραμμή Αλγεθίρας (Ισπανία) – Ταγγέρη (Μαρόκο) με δυο πλοία, πιθανότατα τα ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ της ANEK LINES και ΔΙΑΓΟΡΑΣ της Blue Star Ferries. Πρώτο επιδιώκεται να ξεκινήσει το ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ, το οποίο όμως προς το παρόν είναι ναυλωμένο από το ελληνικό κράτος για τη μεταφορά μεταναστών από τα νησιά του Βορείου Αιγαίου. Θα ακολουθήσει το πλοίο ΔΙΑΓΟΡΑΣ με στόχο να παραμείνει στα ξένα τουλάχιστον για 2 χρόνια. Η απόσταση που χωρίζει τα δυο λιμάνια είναι 30 ναυτικά μίλια και θα καλύπτεται σε 1 ώρα και 30 λεπτά.

Σε περίπτωση που ευοδωθεί το ανωτέρω σχέδιο, καθώς αναμένεται η επίσημη ανακοίνωση της ελληνικής εταιρείας, η Blue Star Ferries θα βρεθεί αντιμέτωπη με εσωτερικές ανακατατάξεις και μάλιστα στην αρχή της φετινής θερινής σεζόν. Αφενός θα αναγκαστεί να αποχωρήσει από τη Ραφήνα και αφετέρου στην άγονη της Δωδεκανήσου θα πρέπει να καλύψει άμεσα και αποτελεσματικά το κενό που θα προκαλέσει η αποχώρηση του δημοφιλούς πλοίου ΔΙΑΓΟΡΑΣ, το οποίο μάλιστα είναι και προσοδοφόρο.

Το ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ έχει ναυπηγηθεί στην Πολωνία το 1992. Έχει μήκος 175,4 μέτρα και πλάτος 28,5 μέτρα. Μπορεί να μεταφέρει 2.250 επιβάτες και 850 Ι.Χ., ενώ έχει τη δυνατότητα να αναπτύξει ταχύτητα μέχρι και 22 κόμβους.

Το ΔΙΑΓΟΡΑΣ έχει ναυπηγηθεί στην Ιαπωνία το 1990. Έχει μήκος 141,5 μέτρα και πλάτος 23 μέτρα. Μπορεί να μεταφέρει 1.462 επιβάτες και 300 Ι.Χ., ενώ έχει τη δυνατότητα να αναπτύξει ταχύτητα μέχρι και 21 κόμβους.






nautilia

https://www.facebook.com/Anexartitos.Ta.NeaΑν θέλετε να μαθαίνετε παράλληλα όσα σημαντικά διαδραματίζονται στα ελληνικά και ξένα media κάντε like στην σελίδα στο Facebook πατώντας εδώ.click here 


 Δημοσίευση σχολίου
  Τα σχόλια υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο.
. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
. Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
. Συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και greeklish αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές και μόνον αυτούς.
. Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
. Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
. Περισσότερα στους όρους χρήσης.
. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Bottom Ad [Post Page]