Ένας στους δέκα Έλληνες, όπως αποκαλύπτει έρευνα της Google, έχει πέσει θύμα ηλεκτρονικής απάτης.
Ωστόσο, αυτό δεν οδηγεί τους ανθρώπους αυτούς στο να αλλάξουν τον κωδικό πρόσβασής τους...
Συγκεκριμένα, η Google παρουσίασε μια έρευνα που έχει ανατεθεί στη YouGov σχετικά με το θέμα της ιδιωτικής ζωής και της ασφάλειας στο Διαδίκτυο. Οι Έλληνες που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσαν ότι σε ποσοστό 49% έχουν λάβει μηνύματα ηλεκτρονικού «ψαρέματος» (Phishing). Το 23% έχει εκτεθεί σε κακόβουλο λογισμικό, το 13% έχει πέσει θύμα μη εξουσιοδοτημένης πρόσβασης στα προφίλ που διατηρεί στα social media, ενώ το 9% -σχεδόν ένας στους 10- έχει υπάρξει θύμα ηλεκτρονικής απάτης.
Από την άλλη, όσον αφορά στις διαδικτυακές ρυθμίσεις, το 34% χρησιμοποιεί τον ίδιο κωδικό πρόσβασης για μερικές ή και όλες τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες που χρησιμοποιεί ενώ το 11% δεν τον αλλάζει ποτέ.
Το 20% δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ ένα δεύτερο επίπεδο προστασίας στο λογαριασμό του, όπως η επαλήθευση σε δύο στάδια, ενώ το 38% χρησιμοποιεί μόνο σε μερικούς λογαριασμούς, αλλά όχι σε όλους.
ΑΔΑΕ: Πώς να προφυλάξουμε τα password από τους χάκερ
Στην προστασία της ιδιωτικότητας των χρηστών του διαδικτύου επικεντρώνεται η ενημερωτική καμπάνια της Αρχής Διασφάλισης του Απορρήτου των Επικοινωνιών (ΑΔΑΕ).
Το μήνυμά της απαντά στην πάντα επίκαιρη ερώτηση για όλους τους ψηφιακούς χρήστες: Τι μπορεί να μας καταστήσει ευάλωτους στόχους σε πιθανές κυβερνοεπιθέσεις; Πρώτα απ’ όλα, ο κωδικός πρόσβασης σε συνδέσεις και εφαρμογές στο διαδίκτυο, αν από άγνοια ή αμέλεια δεν εφαρμόζονται βασικά μέτρα ασφάλειας.
Σημειώνεται ότι, μέσα στο 2018, επιβλήθηκαν συνολικά διοικητικές κυρώσεις σε 41 περιπτώσεις, συνολικού ύψους περίπου 2,5 εκατομμύρια ευρώ, συμπεριλαμβανομένων και οκτώ περιπτώσεων επιβολής συστάσεων.
✉️ Κάνε εγγραφή για να λαμβάνεις περισσότερα άρθρα σαν αυτό στο email σου!
Κάντε μας like στο facebook
Πηγή: Posted by Anexartitos.Ta.Neα
Αν θέλετε να μαθαίνετε παράλληλα όσα σημαντικά διαδραματίζονται στα ελληνικά και ξένα media κάντε like στην σελίδα στο Facebook πατώντας εδώ.click here
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου