Full width home advertisement

Travel the world

Climb the mountains

Post Page Advertisement [Top]


 
Μεγάλες αντιδράσεις ξεσήκωσαν οι δηλώσεις που έκανε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, για τον Δακτύλιο που θα επιστρέψει στην Αθήνα από τις 25 Οκτωβρίου...


Ειδικότερα ο ίδιος έκανε λόγο για «κόκκινη κάρτα» στα αυτοκίνητα που εξαιρούνταν -δηλαδή όσα χρησιμοποιούν υγραέριο, φυσικό αέριο και όσα είναι κατηγορίας Euro 5 και Euro 6- αλλά και για αλλαγή των γεωγραφικών ορίων.



Σήμερα όμως ο υπουργός Ενέργειας και Περιβάλλοντος, Κώστας Σκρέκας, είπε στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ ότι επειδή τα αυτοκίνητα αυτής της τεχνολογίας (Euro 5 και Euro 6) έχουν γίνει πλέον πλειοψηφία, το θέμα θα τεθεί σε διευρυμένη κυβερνητική σύσκεψη που θα γίνει και στην οποία θα ληφθούν οι οριστικές αποφάσεις.


Είναι επομένως πιθανό, να μην υπάρξει περιορισμός της ελεύθερης κυκλοφορίας στον δακτύλιο των αυτοκινήτων τεχνολογίας Euro 5 και Euro 6.

 


Νέου τύπου απόσυρση ΙΧ!

Πολλά είναι τα σχέδια που εξετάζονται για το νέο «Καθαρό Δακτύλιο» με εκείνο που περιλαμβάνει την ελεύθερη καθημερινή είσοδο μόνο στα ηλεκτρικά οχήματα.



Σύμφωνα με πληροφορίες υπάρχουν και άλλα σχέδια που έχουν πέσει στο τραπέζι των διαβουλεύσεων μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται ένας Τέλος Δακτυλίου ή Περιβαλλοντικό Τέλος, ή sticker που είχε προτείνει ο ΣΕΑΑ, αλλά μια νέου τύπου επιδότηση απόσυρσης παλαιών αυτοκινήτων.



Το Τέλος Δακτυλίου ή Περιβαλλοντικό Τέλος ή διόδια ή sticker μπορεί να αντικαταστήσει τον Δακτύλιο και όλοι οι ιδιοκτήτες οχημάτων να μπορούν μέσω της ετήσια συνδρομής ή κάρτας ή sticker που θα υπολογίζεται ανάλογα με τους ρύπους του οχήματός τους να εισέρχονται στο κέντρο της πόλης.



Αυτό το παράδειγμα το έχουν υιοθετήσει πάρα πολλές ευρωπαϊκές πόλεις και έχουν πετύχει πολύ μεγάλη μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης αλλά και της κίνησης.



Στην Ελλάδα σύμφωνα με το σχέδιο που έχει πέσει στο τραπέζι των διαβουλεύσεων η ελεύθερη είσοδος των ιδιοκτητών οχημάτων θα κοστίζει ετησίως από 20 ευρώ έως και 120 ευρώ ανάλογα με τους ρύπους του κάθε οχήματος.

Η πρώτη αφορά σε επιδότηση της απόσυρσης ενός παλαιού οχήματος και τη ταυτόχρονη αντικατάστασή του με κάποιο καινούριο.



Η δεύτερη αφορά στην επιδότηση μόνο της απόσυρσης κάποιου παλαιού οχήματος από την κυκλοφορία! Δηλαδή θα αποσύρει κάποιος το παλαιό του όχημα και θα πιστώνεται στον τραπεζικό του λογαριασμό το ποσό της επιδότησης που θα αποφασιστεί. Το ποσό σύμφωνα με πληροφορίες μπορεί να κυμανθεί μεταξύ 1.000 και 1.500 ευρώ.


Η νέου τύπου απόσυρ

ση παλαιών αυτοκινήτων θα αυτοχρηματοδοτηθεί από τα έσοδα που θα προκαλέσει το Πράσινο Τέλος ή το sticker ή τα διόδια για κίνηση στο κέντρο της Αθήνας και με αυτό τον τρόπο δεν θα επιβαρυνθεί ο προϋπολογισμός αλλά αντίθετα οι οδηγοί που θέλουν να εισέρχονται με τα ρυπογόνα οχήματά τους στην πόλη θα «πληρώνουν» την ανανέωση του στόλου των οχημάτων.

Αν πάλι το Πράσινο Τέλος ή sticker ή διόδια δεν έχουν έσοδα, πράγμα που οι αναλυτές θεωρούν εξαιρετικά απίθανο, τότε η κυβέρνηση θα έχει πετύχει την ελαχιστοποίηση της κίνησης στο κέντρο της πόλης και βέβαια την μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης!



Επειδή όμως κάτι τέτοιο θεωρείται απίθανο σύμφωνα με εκτιμήσεις στελεχών της αγοράς τα έσοδα από το Πράσινο Τέλος, ή sticker ή διόδια είναι πολύ πιθανό να ανέλθουν σε 100 εκατ. ευρώ οπότε το bonus μιας νέου τύπου απόσυρσης είναι διασφαλισμένο.


Όλα θα κριθούν στις 15 Οκτωβρίου


Σε κάθε περίπτωση στο Μέγαρο Μαξίμου την ερχόμενη Παρασκευή 15 Οκτωβρίου θα ληφθούν οι τελικές αποφάσεις για τον «Καθαρό Δακτύλιο»  στο πλαίσιο της παρουσίασης του νομοσχεδίου για την απόκτηση άδειας οδήγησης που αναμένεται να κατατεθεί στη Βουλή την Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2021.





 
Ακολουθήστε τον Ανεξάρτητος Τα Νέα στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

 
 

 

 

 

 

Κάντε μας like στο facebook   

 

click-go-back-button

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 Πηγή:    www.aftodioikisi.gr/koinonia/daktylios    
-Posted by Anexartitos.Ta.Neα

road%2Bnews


Αν θέλετε να μαθαίνετε παράλληλα όσα σημαντικά διαδραματίζονται στα ελληνικά και ξένα media κάντε like στην σελίδα στο Facebook πατώντας εδώ.click here  

 

 
 Δημοσίευση σχολίου  

 

.Τα σχόλια υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. 

 
. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.


. Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές. 

 
. Συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και greeklish αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.


. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές και μόνον αυτούς.


. Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.


. Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.


. Περισσότερα στους όρους χρήσης.

 

        . Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Bottom Ad [Post Page]