Full width home advertisement

Travel the world

Climb the mountains

Post Page Advertisement [Top]


 

Μειώνονται οι αφίξεις στους δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς...

 

Mπορεί ο ελληνικός τουρισμός να ανθίζει κάτι που αποτυπώνεται και στις διεθνείς αφίξεις, πλην όμως, η κατάσταση στα νησιά «σύμβολα» της Ελλάδας, Μύκονο και Σαντορίνη είναι κάπως διαφορετική.

Η κατάσταση στα δύο αυτά νησιά τείνει να αντιστραφεί. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία η επισκεψιμότητα στους δύο κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς δείχνει να πέφτει αισθητά λόγω της ακρίβειας αλλά της τάσης που κυριαρχεί οι τουρίστες να ψάχνουν το λεγόμενο «value for money», δηλαδή μέρη που αξίζει να βρεθείς αλλά να μην χρειάζεται να αδειάσεις τον τραπεζικό σου λογαριασμό.

 

Οι τουρίστες που αποθέωναν τα δύο εμβληματικά νησιά τα θεωρούν πλέον υπερεκτιμημένα καθώς οι τιμές σε φαγητό, διαμονή και διασκέδαση είναι κάτι παραπάνω από εξωφρενικές.

 

 

Ο τουρισμός και οι αφίξεις

Σύμφωνα με τα στοιχεία, τον Απρίλιο του 2023 οι διεθνείς αφίξεις κυμάνθηκαν στο +14,6% για το σύνολο της χώρας. Ωστόσο, η Μύκονος σημείωσε πτώση -29% και η Σαντορίνη -6.4%. Συνολικά τον Απρίλιο και τον Μάιο ο τζίρος έπεσε από -15 έως -20%. Την ίδια στιγμή, στα «πάνω» τους είναι η Ρόδος-με τις αφίξεις να «εκτοξεύονται» στο +31,2%- και η Θεσσαλονίκη στο +26,8%.

 

Παράγοντες της αγοράς αναφέρουν στον ΟΤ πώς παρά τις υψηλές προσδοκίες που έχουν καλλιεργηθεί για την πορεία της φετινής τουριστικής σεζόν, η κίνηση παραμένει «υποτονική». Μπορεί οι αφίξεις να κυμαίνονται στα ίδια με πέρυσι επίπεδα, ωστόσο η δαπάνη είναι πολύ χαμηλότερη από αυτή που περίμεναν.

Εκτιμάται ότι σε δημοφιλή τουριστικά θέρετρα είναι μειωμένοι από 20% έως 30% σε σχέση με πέρυσι.

Ο Μάιος, λένε, δεν στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων και οι ελπίδες πλέον στρέφονται στους μήνες που θα κορυφωθεί η σεζόν, δηλαδή του μήνες Ιούλιο και Αύγουστο. 

 

Τι θα κάνουν οι Έλληνες

Σύμφωνα με έρευνα του ΣΕΛΠΕ, κερδίζουν έδαφος οι οικονομικοί τύποι διακοπών (εξοχικά, ενοικιαζόμενα δωμάτια) για φέτος το καλοκαίρι. Η πλειοψηφία του κοινού επιλέγει τις εξοχικές κατοικίες, είτε φιλοξενία (26%), είτε διαμονή (22%). Το 20% επιλέγει διαμονή σε ενοικιαζόμενα δωμάτια και μόνο το 9% διαμονή σε ξενοδοχεία (7% χωρίς διατροφή και 2% με πλήρη διατροφή). Τέλος το 6% επιλέγει camping και το 6% επιλέγει ταξίδι στο εξωτερικό.

Σε γενικές γραμμές καταγράφεται μία πρόθεση του ελληνικού κοινού για οικονομικότερες λύσεις διακοπών προκειμένου να εξοικονομήσει χρήματα για να μπορέσει να πραγματοποιήσει κάποιο ταξίδι, είτε για να μπορέσει να επεκτείνει τη χρονική διάρκεια του.


 

pixiz-19-09-2018-03-25-22

 

 

Κάντε μας like στο facebook   

 

click-go-back-button

 

 

 

 

 


  
Πηγή:  ta nea.gr, πηγή: ot.gr -Posted by Anexartitos.Ta.Neα

 

road%2Bnews


Αν θέλετε να μαθαίνετε παράλληλα όσα σημαντικά διαδραματίζονται στα ελληνικά και ξένα media κάντε like στην σελίδα στο Facebook πατώντας εδώ.click here  

 

 
 Δημοσίευση σχολίου  

 

.Τα σχόλια υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. 

 
. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.


. Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές. 

 
. Συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και greeklish αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.


. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές και μόνον αυτούς.


. Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.


. Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.


. Περισσότερα στους όρους χρήσης.

 

        . Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.

 

 

 

 

 

Θέλεις να προσφέρεις ;

.com/img/a/
Κάνοντας σήμερα τη δική σας δωρεά, μας βοηθάτε να συνεχίσουμε τη λειτουργία μας...

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Bottom Ad [Post Page]