Συνολικα 145 προορισμούς, εκ των οποίων οι 111 σε 45 χώρες του εξωτερικού και οι 34 στο εσωτερικό θα καλυπτουν στο θερινο τους προγραμμα Aegean και Olympic Air με εναν απο τους...
νεοτερους σε ηλικια στολους αεροσκαφων.
Ο μεσος ορος ηλικιας των αεροσκαφων της εταιριας ειναι τα εξι χρονια.Συνολικα ο στολος της Aegean αποτελειται απο 61 αεροσκάφη, ενω πριν λιγες ημερες παρα το δυσκολο οικονομικο κλιμα, παρελαβε από το εργοστάσιο της Airbus στην Τουλούζη ενα ακομα Airbus A320 ceo ολοκληρωνοντας έναν επενδυτικό κύκλο ύψους 300 εκατ. δολαρίων.
Στο προσεχες 12μηνο η 18μηνο η διοικηση της εταιρια συνεκτιμωντας τις προβλεψεις για την πορεια της ελληνικης οικονομιας θα αποφασισει εαν θα προβει σε νεα παραγγελια αεροσκαφων, οπως σημειωσε ο αντιπροεδρος της Aegean, Ευτύχης Βασιλάκης.
«Κλείνει ένας κύκλος που ξεκίνησε το 2007, οπότε παραλάβαμε το πρώτο αεροπλάνο από τα συνολικά οκτώ αεροπλάνα που είχαμε αρχικά παραγγείλει. Τότε, υπήρχαν αμφιβολίες για το κατά πόσο η πρώτη παραγγελία των 8 αεροσκαφών θα ολοκληρωθεί, διότι μας "φαίνονταν βουνό" τα εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια που ήταν το ύψος της επένδυσης εκείνης. Τελικά, σήμερα γιορτάζουμε όχι μόνο εκείνη την παραγγελία, που ενισχύθηκε αργότερα και με άλλες παραγγελίες, αλλά και διότι το 2014, στην μέση της κρίσης, είχαμε το θάρρος να επεκτείνουμε αυτή την παραγγελία με άλλα επτά αεροπλάνα», τόνισε ο κ. Βασιλάκης κατα τη διαρκεια της εκδήλωσης που έγινε στην Airbus για την παραλαβή του A320 ceo.
O ιδιος δηλωσε αισιπδοξος για τη φετινή τουριστική περίοδο υπογραμμιζοντας πως η Ελλάδα είναι από τις πλέον ασφαλείς χώρες στην Ευρώπη.
Το νεο αεροσκάφος A320 ceo της εταιριας είναι εξοπλισμένο με τα νέα "Sharklets" στα φτερά του και κινητήρες V2500, που μειώνουν την κατανάλωση καυσίμου και εκπομπών ρύπων κατά 3%, ανάλογα με την διάρκεια της πτήσης.
Τα συγκεκριμένα αεροσκάφη είναι τα πρώτα της σειράς Α320 του στόλου της Aegean, με ικανότητα «βάρους απογείωσης» έως 78 τόνους. Με τον τρόπο αυτό εξασφαλίζεται η δυνατότητα επέκτασης της εμβέλειας των δρομολογίων, άρα και του δικτύου της Aegean ακόμα και όταν οι πτήσεις εκτελούνται από τις πιο νότιες βάσεις της εταιρείας (Ηράκλειο, Ρόδος, Λάρνακα).
Ενδεχομενη νεα παραγγελια της εταιριας θα αφορά τα αεροσκάφη Airbus A320 neo που ςπιτρεπουν την εξοικονόμηση καυσίμου μέχρι 20% ανά θέση.
Σημειωνεται οτι διαθετει συγκριτικά με το 2013, 16 περισσότερα αεροσκάφη, πετα σε 38 νέους προορισμούς από την Αθήνα, 55 περισσότερους συνολικούς προορισμούς και προσφέρει 4,4 εκατομμύρια περισσότερες θέσεις.
Επίσης μετά και την εξαγορά της Olympic Air από την Aegean, οι θεσεις εργασιας αυξήθηκαν από 2.100 τον Οκτώβριο του 2013, σε 2.800 το καλοκαίρι του 2015 και αναμενεται να φτασουν τις 3.000 το καλοκαίρι.
Συμφωνα με τον διευθυνοντα συμβουλο της Aegean, Δημήτρη Γερογιάννη,
από το 2012 μέχρι το 2015 ο όμιλος της Aegean διπλασίασε τον αριθμό των επιβατών του (από 6,1 εκατ. στα 11,6 εκατ.), πετυχαίνοντας κερδοφορία από το 2013 έως και το 2015, ενώ αντίστοιχη θα είναι η πορεία του και τη φετινή χρονιά. Το δίκτυο της εταιρείας εκτείνεται σχεδόν σε κάθε χώρα της Ευρώπης, πλην της Λευκορωσίας, της Βοσνίας και των Σκοπίων.
«Είναι το μεγαλύτερο δίκτυο το οποίο είχε ποτέ ελληνική αεροπορική εταιρεία», πρόσθεσε ο ίδιος.
Ως "εναν εξαιρετικο συνεργατη" παρα τα δυσκολα χρονια χαρακτηρισε την Aegean ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Airbus για την Ευρώπη, την Αφρική, την Ασία και τον Ειρηνικό, Christopher Buckley.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου