Full width home advertisement

Travel the world

Climb the mountains

Post Page Advertisement [Top]

 
Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται από τις αρμόδιες υπηρεσίες οι έρευνες για την υπόθεση της σορού νεαρής κοπέλας που εντοπίστηκε πριν από μερικές ημέρες στην περιοχή «Φώκια» στους Πεύκους...

της Λίνδου, καθώς όπως όλα τα μέχρι τώρα στοιχεία δείχνουν, πρόκειται για εγκληματική ενέργεια!


Πρόκειται για την 21χρονη απο το Διδυμότειχο, σπούδαζε τα τελευταία τρία χρόνια στο νησί μας στο τμήμα Μεσογειακών Σπουδών και ήταν ιδιαίτερα κοινωνική και αγαπητή στους φίλους και συμφοιτητές της, παρακολουθούσε τα μαθήματά της και δεν είχε δώσει το παραμικρό δικαίωμα όλα αυτά τα χρόνια της παραμονής της στη Ρόδο.

Για αυτό και η είδηση του θανάτου της έχει προκαλέσει σοκ και λύπη σε όσους την γνώριζαν!




«Το κοριτσάκι μου το στραγγάλισαν», είπε ο πατέρας της φοιτήτριας.



 «Mίλησα με τον ιατροδικαστή και μου είπε ότι ο θάνατος προήλθε από πνιγμό αλλά είχε εμφανή σημάδια στραγγαλισμού στο λαιμό της το κοριτσάκι μου!

Ολα αυτά μου τα είπε προφορικά ο ιατροδικαστής και τώρα περιμένω τις τοξικολογικές εξετάσεις.

Την πέταξαν στη θάλασσα και πνίγηκε από τη στιγμή που μπήκε νερό στους πνεύμονες. 


Την πέταξαν 50 χλμ μακριά από τη Ρόδο »Το μόνο που γνωρίζω ως πληροφορία από το Λιμεναρχείο είναι ότι την Τρίτη το βράδυ, η κόρη μου μιλούσε με μια φίλη της στο facebook και η Ελένη είπε στη φίλη της «θα σου κλείσω τώρα το τηλέφωνο γιατί κάποιος μου χτυπάει την πόρτα».


Προφανώς σε κάποιον άνοιξε την πόρτα, δεν ξέρω πραγματικά τι να πω. Από εκείνο το βράδυ δεν ξαναμίλησε με κανέναν. Την ψάχναμε κι εγώ και η μητέρα της, αλλά μάταια. Την Τετάρτη το πρωί παίρναμε τηλέφωνο κάποιες φιλενάδες της, αλλά δεν γνώριζαν τίποτα.

 Μετά ανέλαβε η αστυνομία και το Λιμεναρχείο ώσπου τη βρήκαμε νεκρή. »Δεν είχε κάποια μόνιμη σχέση αλλά είχε τις παρέες της με τις φίλες της. Ό,τι στοιχεία είχα εγώ και η σύζυγός μου, τα δώσαμε στην αστυνομία για να συνεχίσουν τις έρευνες. Δεν μπορώ να γνωρίζω αν αυτός που δολοφόνησε την κόρη μου, ήταν γνωστός της ή άγνωστος.

Μακάρι να γνώριζα και να προλάβαινα το κακό. Προσπαθώ να σταθώ στα πόδια μου με όσες δυνάμεις μου έχουν απομείνει για να μπορέσω να βρω το δολοφόνο.


 .



Το γεγονός ότι η κοπέλα δεν φορούσε ρούχα παρά μόνο το στηθόδεσμό της, όταν εντοπίστηκε νεκρή στους Πεύκους της Λίνδου και ότι στη γύρω περιοχή, παρά τις έρευνες που έγιναν από τους Λιμενικούς δεν βρέθηκαν δικά της αντικείμενα, ενισχύει το σενάριο ότι ενδεχομένως μεταφέρθηκε από αλλού στο σημείο και κάποιος/οι επιχείρησε/αν προφανώς να εξαφανίσει/ουν τα ίχνη της πετώντας το πτώμα της στη θάλασσα.
 



του παιδιού μου». https://www.facebook.com/Anexsartitos/
✉️ Κάνε εγγραφή για να λαμβάνεις περισσότερα άρθρα σαν αυτό στο email σου!


Κάντε μας like στο facebook  




 Πηγή:
  http://www.newsnowgr.com/article/1213177/   Posted by Anexartitos.Ta.Neα



Αν θέλετε να μαθαίνετε παράλληλα όσα σημαντικά διαδραματίζονται στα ελληνικά και ξένα media κάντε like στην σελίδα στο Facebook πατώντας εδώ.click here  

 
 Δημοσίευση σχολίου  
  Τα σχόλια υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. 
. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
. Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές. 
. Συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και greeklish αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές και μόνον αυτούς.
. Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
. Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
. Περισσότερα στους όρους χρήσης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Bottom Ad [Post Page]