Full width home advertisement

Travel the world

Climb the mountains

Post Page Advertisement [Top]


 

Μετακομίστε, Έλον Μασκ και Ρίτσαρντ Μπράνσον: Μια καναδική εταιρεία θέλει να συμμετάσχει στον αγώνα για καλύτερα ταξίδια με τρένο υψηλής ταχύτητας...

 

 Η TransPod με έδρα το Τορόντο αποκάλυψε πρόσφατα σχέδια για ένα «FluxJet», ένα πλήρως ηλεκτρικό σύστημα μεταφοράς που είναι «ένα υβρίδιο μεταξύ ενός αεροσκάφους και ενός τρένου». 

Το έργο, επί του παρόντος στο εννοιολογικό στάδιο, θα περιλαμβάνει τρένα μήκους 82 ποδιών, μαγνητικά αιωρούμενα που θα μεταφέρουν επιβάτες με περίπου 621 μίλια την ώρα.  

Αυτό είναι ταχύτερο από ένα εμπορικό τζετ και περίπου τρεις φορές την ταχύτητα των περισσότερων τρένων υψηλής ταχύτητας — με μηδενικές εκπομπές ρύπων, ούτε λιγότερο. Το FluxJet θα βασιζόταν στη «μετάδοση ισχύος χωρίς επαφή», όπου το τρένο θα αντλούσε ισχύ από το υπάρχον ηλεκτρικό δίκτυο μέσω μαγνητικών πεδίων, λέει η εταιρεία.  

 

Ο αεροδυναμικός σχεδιασμός του αιωρούμενου τρένου έχει σκοπό να μειώσει την τριβή. Αλλά η θεωρητική ικανότητα του FluxJet να ξεπερνά τα τζετ και τα τρένα υψηλής ταχύτητας βασίζεται στην τεχνολογία που επηρεάζεται από τη «ροή κάλυψης», ένα σχετικά νέο πεδίο της φυσικής. 

 


 

Η εταιρεία κυκλοφόρησε ένα βίντεο τον Ιούλιο που δείχνει τη διαδικασία σχεδιασμού του FluxJet, συμπεριλαμβανομένων γρήγορων αναλύσεων στο πώς λειτουργεί η τεχνολογία και κινούμενων σχεδίων που δείχνουν πώς θα μπορούσε τελικά να είναι η τελική έκδοση:


 

 Η TransPod λέει ότι το κόστος για τους επιβάτες για να ταξιδέψουν με το FluxJet θα είναι 44% μικρότερο από το κόστος ενός αεροπορικού εισιτηρίου. Αρχικά, η εταιρεία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα δίκτυο σωλήνων κενού σχεδόν 200 μιλίων μεταξύ των καναδικών πόλεων Έντμοντον και Κάλγκαρι. 

 

 Σύμφωνα με αυτό το σχέδιο, τα τρένα θα αναχωρούν κάθε δύο λεπτά και θα μεταφέρουν έως και 54 επιβάτες και 10 τόνους φορτίου σε κάθε ταξίδι. Το ταξίδι 175 μιλίων μεταξύ των δύο πόλεων θα διαρκούσε μόλις 45 λεπτά, λέει η εταιρεία.  Ένα εγχείρημα 18 δισεκατομμυρίων δολαρίων   Αυτά είναι τα καλά νέα. Τα κακά νέα είναι ότι ακόμη και αισιόδοξα, αυτό το σύστημα διαμετακόμισης απέχει πολλά χρόνια και δισεκατομμύρια δολάρια.

 


   Τον Μάρτιο, η TransPod συγκέντρωσε χρηματοδότηση 550 εκατομμυρίων δολαρίων από Βρετανούς επενδυτές Broughton Capital Group και την κινεζική κρατική China-East Resources Import & Export Co. Αυτά τα χρήματα χρηματοδοτούν τη συνεχιζόμενη έρευνα και ανάπτυξη, καθώς και σχέδια για την κατασκευή μιας πίστας δοκιμών και τη διεξαγωγή υψηλών δοκιμές ταχύτητας μεταξύ 2023 και 2027. 

 

  Η εταιρεία λέει ότι θέλει να ξεκινήσει την κατασκευή της υπεραστικής γραμμής FluxJet έως το 2027. Η TransPod λέει επίσης ότι το έργο θα κοστίσει τελικά 18 δισεκατομμύρια δολάρια, πράγμα που σημαίνει ότι θα χρειαστεί να συγκεντρώσει πολύ περισσότερα χρήματα από τώρα και τότε — είτε από ιδιώτες επενδυτές , κρατική χρηματοδότηση ή και τα δύο. 

Η TransPod ισχυρίζεται ότι η δαπάνη θα αξίζει τον κόπο, προβλέποντας ότι η κατασκευή του συστήματος FluxJet θα δημιουργήσει «έως 140.000 θέσεις εργασίας» και θα προσθέσει 19,2 δισεκατομμύρια δολάρια στο ακαθάριστο εγχώριο προϊόν (ΑΕΠ) της περιοχής. Το σύστημα θα μείωνε τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα κατά 636.000 τόνους ετησίως μόλις κατασκευαστεί, λέει η TransPod.

 





  Το Virgin Hyperloop One του Richard Branson ανακοίνωσε προηγουμένως σχέδια για ένα παρόμοιο σύστημα τρένων υπερυψηλής ταχύτητας ανεμόπτερου, που προορίζεται να μεταφέρει ανθρώπους επιβάτες με ταχύτητες έως και 760 μίλια την ώρα. 

Τα πρωτότυπα floating pods της Virgin έχουν ξεπεράσει μέχρι στιγμής τα 240 μίλια την ώρα περίπου σε δοκιμές και η εταιρεία πρόσφατα απέλυσε 111 υπαλλήλους ενώ επικεντρώθηκε εκ νέου στη μεταφορά εμπορευμάτων αντί για ανθρώπους.

 

  Ομοίως, η The Boring Company του Elon Musk σκάβει υπόγειες σήραγγες στο Λος Άντζελες και το Λας Βέγκας εδώ και χρόνια - ελπίζοντας να τις γεμίσει τελικά με συστήματα μεταφοράς υψηλής ταχύτητας «hyperloop» που μετακινούν τα δοχεία επιβατών με ταχύτητες πάνω από 600 μίλια την ώρα.

 

  Μέχρι στιγμής, οι σήραγγες έχουν χρησιμοποιηθεί μόνο για τη μεταφορά οχημάτων Tesla, με ταχύτητες που ξεπερνούν περίπου τα 50 μίλια την ώρα. Ο Μασκ έγραψε στο Twitter τον Απρίλιο ότι θέλει να ξεκινήσει «δοκιμές πλήρους κλίμακας» ενός hyperloop αργότερα φέτος.

 

 

gnews

 
Ακολουθήστε τον Ανεξάρτητος Τα Νέα στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

 
 

 

 

pixiz-19-09-2018-03-25-22

 

 

Κάντε μας like στο facebook   

 

click-go-back-button

 

 

 

 

 


  
Πηγή:    www.cnbc.com/2022/09/11/transpod  -Posted by Anexartitos.Ta.Neα

 

road%2Bnews


Αν θέλετε να μαθαίνετε παράλληλα όσα σημαντικά διαδραματίζονται στα ελληνικά και ξένα media κάντε like στην σελίδα στο Facebook πατώντας εδώ.click here  

 

 
 Δημοσίευση σχολίου  

 

.Τα σχόλια υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. 

 
. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.


. Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές. 

 
. Συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και greeklish αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.


. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές και μόνον αυτούς.


. Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.


. Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.


. Περισσότερα στους όρους χρήσης.

 

        . Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.

 

 

Θέλεις να προσφέρεις ;

.com/img/a/
Κάνοντας σήμερα τη δική σας δωρεά, μας βοηθάτε να συνεχίσουμε τη λειτουργία μας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Bottom Ad [Post Page]