Full width home advertisement

Travel the world

Climb the mountains

Post Page Advertisement [Top]


 

  Χιλιάδες επιβάτες βρέθηκαν εγκλωβισμένοι στα λιμάνια της χώρας εξαιτίας του απαγορευτικού απόπλου που επιβλήθηκε λόγω θυελλωδών ανέμων με αποτέλεσμα να ματαιωθούν δεκάδες δρομολόγια και να προκληθεί μεγάλη ταλαιπωρία στους ταξιδιώτες...

 

 της Χλόη Βουνιώτη 

 

Το απαγορευτικό είναι διοικητικό μέτρο που εφαρμόζεται για την προστασία της ζωής των επιβατών του πληρώματος και του περιβάλλοντος και ισχύει μέχρι τη βελτίωση των καιρικών συνθηκών

Σύμφωνα με την ευρωπαϊκή και ελληνική νομοθεσία οι επιβάτες που δεν ταξίδεψαν έχουν δικαίωμα επιστροφής χρημάτων αλλαγής ημερομηνίας ή μετατροπής του εισιτηρίου σε ανοικτής ημερομηνίας

Η επιστροφή χρημάτων γίνεται με την προσκόμιση του εισιτηρίου και αποδεικτικών πληρωμής ενώ η αλλαγή ημερομηνίας ή προορισμού εξαρτάται από την πολιτική της ακτοπλοϊκής εταιρείας και τη διαθεσιμότητα θέσεων

Οι επιβάτες μπορούν επίσης να μετατρέψουν το εισιτήριο σε ανοικτής ημερομηνίας ώστε να ταξιδέψουν σε μεταγενέστερο χρόνο εντός ενός έτους

Η πλοιοκτήτρια εταιρεία και το λιμεναρχείο έχουν την ευθύνη να ενημερώνουν έγκαιρα τους επιβάτες για το απαγορευτικό και τις εξελίξεις σε περίπτωση μη ενημέρωσης οι επιβάτες μπορούν να προσφύγουν στο Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών ή στις αρμόδιες αρχές.

 

 


 Δικαιώματα επιβατών σε περίπτωση καθυστέρησης λόγω βλάβης ή άλλης αιτίας

Οι επιβάτες που αντιμετωπίζουν καθυστερήσεις σε πτήσεις ή ακτοπλοϊκά ταξίδια λόγω βλάβης ή άλλης αιτίας έχουν συγκεκριμένα δικαιώματα βάσει του ευρωπαϊκού κανονισμού ΕΚ 261/2004 και της ελληνικής νομοθεσίας

 

 Για πτήσεις

  • Αν η πτήση καθυστερήσει πάνω από δύο ώρες δικαιούσαι γεύματα αναψυκτικά και δυνατότητα επικοινωνίας

  • Αν η καθυστέρηση ξεπεράσει τρεις ώρες στον τελικό προορισμό μπορείς να ζητήσεις αποζημίωση από 250 έως 600 ευρώ ανάλογα με την απόσταση του ταξιδιού

  • Αν η καθυστέρηση ξεπεράσει πέντε ώρες έχεις δικαίωμα πλήρους επιστροφής χρημάτων εφόσον δεν επιθυμείς πλέον να ταξιδέψεις

  • Αν η πτήση ακυρωθεί ή καθυστερήσει για την επόμενη ημέρα η εταιρεία οφείλει να καλύψει διαμονή σε ξενοδοχείο μεταφορά και φαγητό

 

 Για ακτοπλοϊκά ταξίδια

  • Αν υπάρξει καθυστέρηση άνω των 90 λεπτών στην αναχώρηση δικαιούσαι αποζημίωση έως και 50% της τιμής του εισιτηρίου

  • Αν η καθυστέρηση οφείλεται σε βλάβη του πλοίου και δεν υπάρχει εναλλακτική μεταφορά μπορείς να ζητήσεις επιστροφή χρημάτων ή μεταφορά σε επόμενο δρομολόγιο

  • Αν η εταιρεία δεν παρέχει τις προβλεπόμενες υπηρεσίες μπορείς να απευθυνθείς στην Ρυθμιστική Αρχή Λιμένων ή στο Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών

Σημείωση Οι αποζημιώσεις δεν ισχύουν σε περιπτώσεις έκτακτων περιστάσεων όπως ακραία καιρικά φαινόμενα απεργίες ή περιορισμοί εναέριας κυκλοφορίας εκτός αν η εταιρεία δεν έλαβε τα απαραίτητα μέτρα για να περιορίσει την ταλαιπωρία

 

  Η ταλαιπωρία των επιβατών σε περιπτώσεις απαγορευτικού ή καθυστέρησης δεν είναι απλώς θέμα αναμονής αλλά ζήτημα δικαιωμάτων και σωστής ενημέρωσης κάθε ταξιδιώτης οφείλει να γνωρίζει τι δικαιούται ώστε να προστατεύσει τον χρόνο και τα χρήματά του η ενημέρωση και η διεκδίκηση είναι το πρώτο βήμα για ένα πιο δίκαιο και ασφαλές ταξιδιωτικό περιβάλλον


 


pixiz-19-09-2018-03-25-22

 

 

 

 

 

 

 Μείνετε μπροστά στις εξελίξεις — κάντε Like στο Facebook

 

click-go-back-button

 

 

 

 

 


  Από το newsroom 

  της Χλόη Βουνιώτη 

     -Posted by Anexartitos.Ta.Neα

 

road+news


Αν θέλετε να μαθαίνετε παράλληλα όσα σημαντικά διαδραματίζονται στα ελληνικά και ξένα media κάντε like στην σελίδα στο Facebook πατώντας εδώ.click here  

 

 
 Δημοσίευση σχολίου  

 

.Τα σχόλια υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. 

 
. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.


. Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές. 

 
. Συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και greeklish αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.


. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές και μόνον αυτούς.


. Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.


. Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.


. Περισσότερα στους όρους χρήσης.

 

        . Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Bottom Ad [Post Page]