Συνεχείς αλλαγές στην ώρα πτήσης, χαμηλή διαθεσιμότητα τηλεφωνικών γραμμών και ασυνεπείς επιλογές κρατήσεων στην NDC (Εθνικά καθορισμένη συνεισφορά) είναι μερικά μόνο από τα προβλήματα που προκαλούν αναστάτωση στα ταξιδιωτικά γραφεία όσον αφορά τη συνεργασία τους με τις αεροπορικές εταιρίες...
Η πρόσθετη εργασία δε που προκύπτει είναι τεράστια. Επιπλέον, υπάρχει μια “συνεχής μετατόπιση” των υπηρεσιών προς τα ταξιδιωτικά γραφεία, όπως επικρίνουν στελέχη του κλάδου των ταξιδιωτικών γραφείων, όπως ο διευθύνων σύμβουλος του TSS Group, του μεγαλύτερου, ανεξάρτητου οργανισμού τουριστικών πωλήσεων της Γερμανίας, Manuel Molina και ο επικεφαλής της συμμαχίας ταξιδιωτικών γραφείων DTPS, Michael Dohmen.
Ανταλλαγές κωδικών με άγνωστες αεροπορικές εταιρίες
Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο του Solamento, Sascha Nitsche, οι “αδιαφανείς έννοιες των ναύλων” προκαλούν επίσης σύγχυση σε ορισμένες περιπτώσεις, ενώ οι πτήσεις κοινού κωδικού πραγματοποιούνται όλο και περισσότερο “με άγνωστες, σε μεγάλο βαθμό, αεροπορικές εταιρίες, οι οποίες δεν διαθέτουν γερμανόφωνο προσωπικό”. Αυτό αναστατώνει πολλούς πελάτες, σχολιάζουν επίσης ο διευθύνων σύμβουλος της Alpha, Albin Loidl και ο διευθύνων σύμβουλος της Reisering, Andreas Quenstedt. Μερικές φορές ο πελάτης “δεν έχει ακούσει ποτέ πριν ούτε το όνομα της αεροπορικής εταιρίας”. “Σε πολλές περιπτώσεις, αυτό αυξάνει επίσης την ανάγκη για εξηγήσεις στον γκισέ”, λέει ο κ. Quenstedt.
Υπάρχουν, επίσης, επικρίσεις σχετικά με τους διαφορετικούς κανονισμούς για τις αποσκευές, τόσο των απευθείας αεροπορικών εταιριών, όσο και των ταξιδιωτικών πρακτόρων, καθώς και τις συχνά πλασματικές ώρες πτήσεων για μακροπρόθεσμες κρατήσεις. Η υποχρέωση για ηλεκτρονικό check-in, παρά το γεγονός ότι ορισμένες φορές τα συστήματα δεν λειτουργούν, επίσης, δεν γίνεται δεκτή με ικανοποίηση από πολλούς πελάτες και προκαλεί άγχος στα ταξιδιωτικά γραφεία.
Περιορισμένες προσφορές
Ένα πρόβλημα, ιδίως στην ανατολική Γερμανία, είναι οι εξαιρετικά περιορισμένες περιφερειακές προσφορές. “Αυτό σημαίνει λιγότερες χρονοθυρίδες, περιορισμένες ώρες πτήσεων και μειωμένη ποικιλία”, περιγράφει την κατάσταση ο Andreas Quenstedt.
Ο διευθύνων σύμβουλος του TSS, Manuel Molina, ζητά επίσης “καλύτερο συντονισμό των επιμέρους δρομολογίων στο πλαίσιο της συνολικής διαδρομής προς το συμφέρον των πελατών”. Οι χρόνοι μετάβασης σε αεροδρόμια όπως της Φρανκφούρτης, του Μονάχου και της Ζυρίχης γίνονται όλο και μικρότεροι. “Αυτό καθιστά το όλο ταξίδι πολύ αγχωτικό -ιδίως λόγω του αυξανόμενου αριθμού καθυστερήσεων”, εξηγεί.
Μετ’ εμποδίων η κράτηση βοηθητικών υπηρεσιών
Ένα άλλο μείζον ζήτημα είναι ο αυξανόμενος αριθμός πρόσθετων υπηρεσιών στις αεροπορικές εταιρίες. Δεν είναι μόνο ότι οι αεροπορικές εταιρίες χρεώνουν για υπηρεσίες που παλαιότερα περιλαμβάνονταν στην τιμή του εισιτηρίου, τα ταξιδιωτικά γραφεία συχνά δεν μπορούν να κάνουν κράτηση για αυτές τις υπηρεσίες -ακόμη και αν ο πελάτης πραγματικά τις θέλει.
Αυτό οφείλεται εν μέρει στην έλλειψη τεχνικών επιλογών, αλλά και στο νέο σύστημα ελέγχου ταυτότητας δύο παραγόντων που ισχύει για τις πιστωτικές κάρτες. Έτσι, το προσωπικό πωλήσεων στερείται της δυνατότητας να προχωρήσει σε κράτηση πρόσθετων υπηρεσιών για λογαριασμό του πελάτη. Η πληρωμή με τη χρήση πιστωτικής κάρτας ταξιδιωτικού πρακτορείου δεν συνιστά επίσης λύση, καθώς οι κρατήσεις για θέσεις, γεύματα ή επιπλέον αποσκευές δεν επιστρέφονται σε περίπτωση ακύρωσης και πρέπει στη συνέχεια να τις διεκδικήσει ο πελάτης με μεγάλο κόστος.
Πηγή: https://money-tourism.gr/se-apognosi-ta-toyristika-grafeia-ti-synergasia-tis-aeroporikes-etairies/ -Posted by Anexartitos.Ta.Neα
Αν θέλετε να μαθαίνετε παράλληλα όσα σημαντικά διαδραματίζονται στα ελληνικά και ξένα media κάντε like στην σελίδα στο Facebook πατώντας εδώ.click here
Δημοσίευση σχολίου
.Τα σχόλια υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο.
. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
. Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
. Συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και greeklish αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές και μόνον αυτούς.
. Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
. Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
. Περισσότερα στους όρους χρήσης.. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου