Full width home advertisement

Travel the world

Climb the mountains

Post Page Advertisement [Top]

 


 

  Η αλυσίδα Mere, γνωστή στη Ρωσία ως Svetofor και συχνά αποκαλούμενη «Ρωσικά Lidl», έχει ξεκινήσει μια αθόρυβη αλλά σταθερή πορεία επέκτασης στην ελληνική αγορά...

 

 Παρά τις γεωπολιτικές πιέσεις και τις οικονομικές δυσκολίες, η εταιρεία συνεχίζει να επενδύει, προσπαθώντας να εδραιώσει τη θέση της σε μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική αγορά λιανεμπορίου.

 

 Ιστορικό και Είσοδος στην Ελλάδα

  • Η Mere έκανε την πρώτη της εμφάνιση στην Ελλάδα το 2021, με πέντε καταστήματα.

  • Σύντομα, το κατάστημα στον Λαγκαδά Θεσσαλονίκης έκλεισε, αφήνοντας τέσσερα σημεία πώλησης (Αγρίνιο, Κόρινθος, Λάρισα, Τρίπολη).

  • Το αρχικό σχέδιο προέβλεπε 80 καταστήματα, αλλά οι εξελίξεις στην Ουκρανία και οι οικονομικές πιέσεις περιόρισαν την ανάπτυξη.


 

 Σημερινή Παρουσία

  • Μέχρι το τέλος του 2025, η Mere διαθέτει 11 καταστήματα σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας, κυρίως στη βόρεια Ελλάδα, τη Θεσσαλία, την Πελοπόννησο και τη δυτική Ελλάδα.

  • Δεν έχει ακόμη παρουσία στην Αττική, γεγονός που δείχνει μια στρατηγική επιλογή να αποφύγει τον έντονο ανταγωνισμό και τα υψηλά κόστη.

  • Νέα καταστήματα άνοιξαν σε πόλεις όπως η Αμαλιάδα, δείχνοντας ότι η εταιρεία συνεχίζει να επενδύει σταδιακά.

 

  • Οικονομικές ζημιές: Η Mere έχει καταγράψει ζημιές περίπου 2 εκατ. ευρώ στην Ελλάδα, γεγονός που δείχνει ότι η στρατηγική χαμηλών τιμών δεν έχει ακόμη αποδώσει.

  • Γεωπολιτικές πιέσεις: Η εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία δημιούργησε δυσκολίες στην επέκταση της Mere στην Ευρώπη, με αρκετές χώρες να περιορίζουν ή να παγώνουν την παρουσία της.

  • Ανταγωνισμός: Η ελληνική αγορά λιανεμπορίου κυριαρχείται από αλυσίδες όπως Σκλαβενίτης, Lidl και My Market, που διαθέτουν ισχυρό brand και δίκτυο.

 

 

  • Διεθνής παρουσία: Η Svetofor/Mere διαθέτει πάνω από 1.800 καταστήματα στη Ρωσία και έχει επεκταθεί σε χώρες όπως Γερμανία, Πολωνία, Ρουμανία, Λετονία, Λιθουανία, Εσθονία και Κίνα.

  • Ελληνική αγορά: Η επιλογή περιοχών εκτός Αττικής δείχνει στρατηγική στόχευση σε περιοχές με χαμηλότερα κόστη και λιγότερο έντονο ανταγωνισμό.

  • Μελλοντικά σχέδια: Αν και απέχει πολύ από τον αρχικό στόχο των 80 καταστημάτων, η Mere φαίνεται να επενδύει σταδιακά, με στόχο να εδραιώσει την παρουσία της και να κερδίσει μερίδιο αγοράς μέσω υπερεκπτωτικών προϊόντων.

 

    Η Mere επεκτείνεται σιωπηρά αλλά σταθερά στην Ελλάδα, παρά τις οικονομικές ζημιές και τις γεωπολιτικές πιέσεις. Η στρατηγική της βασίζεται σε χαμηλές τιμές και σε επέκταση εκτός Αττικής, με στόχο να βρει χώρο σε μια αγορά που κυριαρχείται από μεγάλες αλυσίδες.

  Το ερώτημα είναι αν θα καταφέρει να ξεπεράσει τις δυσκολίες και να εδραιωθεί ως ένας νέος παίκτης στον ελληνικό χάρτη του λιανεμπορίου.

 

 

 

 

 




 

 


 


pixiz-19-09-2018-03-25-22

 

 

 

 

 

 

 Μείνετε μπροστά στις εξελίξεις — κάντε Like στο Facebook

 

click-go-back-button

 

 

 

 

 


  Από το newsroom 

  Γράφει η Πηνελόπη Μπουρινέζου

     -Posted by Anexartitos.Ta.Neα

 

road+news


Αν θέλετε να μαθαίνετε παράλληλα όσα σημαντικά διαδραματίζονται στα ελληνικά και ξένα media κάντε like στην σελίδα στο Facebook πατώντας εδώ.click here  

 

 
 Δημοσίευση σχολίου  

 

.Τα σχόλια υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. 

 
. Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.


. Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές. 

 
. Συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια και greeklish αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.


. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές και μόνον αυτούς.


. Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.


. Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.


. Περισσότερα στους όρους χρήσης.

 

        . Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Bottom Ad [Post Page]